Gravatar

#81 evermind 21 år siden

#52: Hej, sorry for det sene svar. Har endnu ikke haft tid til at se hele filmen, men zappede lige rundt mellem scenerne, og umiddelbart var der ingen problemer med subtitles i forhold til lyden, ej heller efter ½ time. Håber selvfølgelig, det holder stik, når jeg skal gense den ved lejlighed. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#82 McPeter 21 år siden

Et par Sennheiser HD-437 hovedtelefoner... mums hvor er det meget sjovere at høre discman nu! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#83 inflector 21 år siden

Vandt en asiatisk action film ved navn Fulltime Killer, håber at den er noget ved :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#84 lagoni 21 år siden

One Night at McCool's 25 kr fra TP
The Cider House Rules, også 25 fra TP
musikken fra Rocky Horror Picture Show 50 kr

og så var jeg i Moby Disc for første gang i dag. Sikkert en rigtig god musikbutik, men jeg mistænker lidt yoda for at ha købt alle deres gode, billige film...

:)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#85 filmz-derb 21 år siden

Forrest Gump - special collector's edition
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#86 Yoda 21 år siden

#84 hehe - jeg er hurtig, ka du tro. :-)

Men nej, der kan gå lang tid mellem gode fund....

Dog er Odense afdelingen bedre end den, de har i Svendborg.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#87 filmz-arf 21 år siden

Jeg har lige bestilt National Lampoon's Vacation DVD Giftset hos Axel Music.
Gravatar

#88 filmz-yoshimura 21 år siden

#83: Fulltime Killer er en fed film, hvis man er til Hongkong action ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#89 inflector 21 år siden

Ok lyder godt, nu glæder jeg mig bare til at få mit tv tilbage fra reperation, har nu manglet det snart i en måned....tro mig det er et helvede.
Gravatar

#90 inflector 21 år siden

Hmm kom sq lige til at købe Hero, der er en del der har anbefalet den, så nu glæder jeg mig til at se den :)

Skriv ny kommentar: