Dogville på medlemstilbud til 100,- i Kvickly :-D Glæder mig til at nyde den.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Kalle: El vez - fortæl lidt om den special edition af Rosens navn. - Den ser ud til at være identisk med R1 mht indhold, coveret er dog anderledes og ret lækkert.
Er den censureret som der stod på deres hjemmeside der var fare for? - Det står der på alle deres varer, jeg ved det ikke endnu - jeg har ikke fået genset den.
Er coveret af pap eller hvad? - Ja, et cover der forestiller en bog, i groft pap med en lædersnor omkring. Der er dog intet ekstra indeni - lidt ærgerligt.
Er ekstramaterialet det samme? - Ja, identisk med R1.
Er der tekster på? hvilke sprog? - Engelsk, Spansk, Portugisisk og nogle asiatiske. Ekstramaterialet ditto.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Hvornår betilte du din Big Fish? Jeg betilte min den 30/7, men de har stadig ikke registreret min betalling, og den er udgået fra Axels lager, så jeg frygter at jeg slet ikke får den!
Har modtaget:
Lethal Weapon trilogy boxset (kun 1,2 og 3) Alle director`s cut og i DTS, region 1
Amelie region 1
Almost Famous Collector`s Edition director`s cut, region 1
#91 ks 21 år siden
#92 filmz-yoshimura 21 år siden
#93 Yoda 21 år siden
#94 El vez 21 år siden
Kalle:
El vez - fortæl lidt om den special edition af Rosens navn.
- Den ser ud til at være identisk med R1 mht indhold, coveret er dog anderledes og ret lækkert.
Er den censureret som der stod på deres hjemmeside der var fare for?
- Det står der på alle deres varer, jeg ved det ikke endnu - jeg har ikke fået genset den.
Er coveret af pap eller hvad?
- Ja, et cover der forestiller en bog, i groft pap med en lædersnor omkring. Der er dog intet ekstra indeni - lidt ærgerligt.
Er ekstramaterialet det samme?
- Ja, identisk med R1.
Er der tekster på? hvilke sprog?
- Engelsk, Spansk, Portugisisk og nogle asiatiske. Ekstramaterialet ditto.
#95 dyg 21 år siden
Groundhog Day (CD-Wow)
Executioners from Shaolin (CD-Wow)
Big Fish - Limited Korean Edition (Axel)
Håndbog for Vakse Galakseblafferijfsodicd... Hitchhikers Guide To The Galaxy (Axel)
#96 Morbid 21 år siden
The Terminal
I, Robot
Hidalgo
The Passion og the Christ
King Arthur
Moulin Rouge
Samlet: 100kr - og så havde den tyrkiske sælger endda givet hans ord på at de var fuldt ud lovlige. :)
#97 SpielbergFreak 21 år siden
Hvornår betilte du din Big Fish? Jeg betilte min den 30/7, men de har stadig ikke registreret min betalling, og den er udgået fra Axels lager, så jeg frygter at jeg slet ikke får den!
Har modtaget:
Lethal Weapon trilogy boxset (kun 1,2 og 3) Alle director`s cut og i DTS, region 1
Amelie region 1
Almost Famous Collector`s Edition director`s cut, region 1
#98 dyg 21 år siden
Trist hvis du ikke får den, det er en rigtig lækker udgivelse.
#99 Yoda 21 år siden
Mig bekendt er hverken "I, Robot" eller "The Terminal" udsendt på DVD endnu - det må klart være noget fusk.
Men 100 kr. for den stak film - det er sku billigt.
#100 SpielbergFreak 21 år siden
Betalte du med Dankort eller bankoverførelse?