Lytter til Bruce Springsteens seneste efter en kammerat har fortalt om weekendens super koncert, som jeg gik glip af på grund af en fejl i billetnet :(
ved ikke om det er Rage og Skunk Anansie, du spørg om.
men i så fald, så lyt til "Skunk Anansie: Paranoid and Sunburnt" fedt album, deres efter følger er også god, har den ikke selv og har glemt hvad den hedder :-|
hvad Rage Against The Machine angår, så skynd dig ud og køb deres sidste album "Renegades" det er fyldt med cover nummere done the rage way, helt klart deres bedtste efter debut albumet. "Battle of Los Angles" er også et ganske habilt album, men undgå "Evil Empire" det er ikke pengene værd, med mindre du finder det meget billigt :-)
oki.... har en længere mening om Songs from the labyrinth, som er skrevet på min webblog.
men for at sige det kort.
Det er en sjov ide, eksperimenterende, men føle rkun det er få numre jeg virkelig gider høre igen. Nu håber jeg Sting har fået det ud af sit system så vi kan vende tilbage som det vi kender ham som....
og.. det er han da. på Tony Bennett duetten viser han det format vi kender ham. (tony's kommende duet album)
Bring on the Night er for mig ikke et årstid eller et humør album som sådan. det er et kanon fedt live jazz/rock album hvor en tidlig solo Sting og hans store flok af jazz musikere sætter et stand og siger farvel til the police once and for all. fantastisk live album der god at trippe ud til.
Hører Watching The Waves med Blank & Jones, The Wave Secret Garden's Nocturne og Eimear Quin's The Voice.
Jeg har bl.a. lånt Scooter's nye album Who's Got The Last Laugh Now?, Medwyn Goodall's The Grail Quest og Jean Michel Jarre's Images på Vejle bibliotek.
Nok et af de mest gennemførte albums jeg nogensinde har hørt. Fantastiske volumiøse melodier med så uendelig mange detajler. Opdager noget nyt hver gang jeg hører det! Og fantastisk koncept med at lave hele CDen ud i et...
#121 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#122 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#123 aknot 19 år siden
ved ikke om det er Rage og Skunk Anansie, du spørg om.
men i så fald, så lyt til "Skunk Anansie: Paranoid and Sunburnt"
fedt album, deres efter følger er også god, har den ikke selv og har glemt hvad den hedder :-|
hvad Rage Against The Machine angår, så skynd dig ud og køb deres sidste album "Renegades" det er fyldt med cover nummere done the rage way, helt klart deres bedtste efter debut albumet.
"Battle of Los Angles" er også et ganske habilt album, men undgå "Evil Empire" det er ikke pengene værd, med mindre du finder det meget billigt :-)
#124 Martindan 19 år siden
men for at sige det kort.
Det er en sjov ide, eksperimenterende, men føle rkun det er få numre jeg virkelig gider høre igen. Nu håber jeg Sting har fået det ud af sit system så vi kan vende tilbage som det vi kender ham som....
og.. det er han da. på Tony Bennett duetten viser han det format vi kender ham. (tony's kommende duet album)
Bring on the Night er for mig ikke et årstid eller et humør album som sådan.
det er et kanon fedt live jazz/rock album hvor en tidlig solo Sting og hans store flok af jazz musikere sætter et stand og siger farvel til the police once and for all. fantastisk live album der god at trippe ud til.
#125 filmz-Narniabæver 19 år siden
Jeg har bl.a. lånt Scooter's nye album Who's Got The Last Laugh Now?, Medwyn Goodall's The Grail Quest og Jean Michel Jarre's Images på Vejle bibliotek.
#126 El vez 19 år siden
#127 Captain Vallo 19 år siden
mmm
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#128 cyberzed 19 år siden
#129 McPeter 19 år siden
Nok et af de mest gennemførte albums jeg nogensinde har hørt. Fantastiske volumiøse melodier med så uendelig mange detajler. Opdager noget nyt hver gang jeg hører det! Og fantastisk koncept med at lave hele CDen ud i et...
#130 Kalle Ferm 19 år siden