Creams "Disraeli Gears" som er en af mine yndlings cd'er. Ærgerligt gruppen gik i opløsning efter så kort tid, for jeg synes deres lidt skæve blanding af rock, blues og jazz er betydeligt mere spændende, end de, mere konventionelle ting Clapton har lavet siden.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Chemical Romance er faktisk ok. Jeg er ikke skide vild med deres "Green Day Punk Stil", men et nummer som Mama viser virkelig, at de har så meget mere at byde på.
Så fik Gaffa endelig anmeldt Band of Horses nye album. De var åbenbart ligeså tilfredse med albummet som mig. Nu skal de bare have anmeldt Wolf Parade, så vi kan få spredt noget af det gode musik.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#167: Jaaa bestemt, fik først deres album for nylig, men siden jeg hørte "I only wanna be with you", var jeg vild med deres lyd, og de har virkelig en speciel måde at lyde på. Forsangerens stemme er også meget speciel, på en fed måde.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#161 McPeter 19 år siden
#162 filmz-Angel Eyes 19 år siden
Og så hev jeg lige Moonspells "Butterfly Effect" frem igen efter laaang tid på hylden - rykker stadig :)
#163 Benway 19 år siden
#164 Collateral 19 år siden
#165 Captain Vallo 19 år siden
Jeg er ikke skide vild med deres "Green Day Punk Stil", men et nummer som Mama viser virkelig, at de har så meget mere at byde på.
VolBeat er fede.
I øjeblikket sidder jeg og skriver til Snatch soundtracket.
Det er mildest talt alsidigt!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#166 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#167 Guts 19 år siden
Nej desværre. Men det tyder på at det er noget jeg skal tjekke ud. Så det vil jeg gøre.
#168 filmz-mrhands 19 år siden
#169 Collateral 19 år siden
#170 chandler75 19 år siden
Jeg har lidt svært ved at adskille det forskellige Morrissey, men jeg har aldrig hørt noget jeg syntes var dårligt...