Som opfølgning på #149 vil jeg også anbefale www.fabchannel.com hvor man kan se koncerter fra Amsterdam. Bl.a. Kashmir og meget andet mere eller mindre kendt...
ManOWar har den stået på i den sidste styk tid. Ellers er jeg igang med at lytte en masse Ennio Morricone og Bernard Hermann ting af. Leder også med lys og lygte efter soundtracket fra Hellraiser 2 af Christopher Young....
Isis nye album "In The Absence of Truth" har sat sig godt til rette - imponerende at de kun har lavet virkeligt fremragende albums til dato og dette er måske årets bedste post rock album.
Til gengæld prøvede jeg Bob Dylans "Modern Times" an og kom endnu engang til den erkendelse, at jeg nok aldrig kommer til at bryde mig om hans musik. Jeg giver for god ordens skyld albummet en chance til imorgen, for at forstå hvad der skulle være så fremragende ved den plade.
#151 McPeter 19 år siden
www.fabchannel.com
hvor man kan se koncerter fra Amsterdam. Bl.a. Kashmir og meget andet mere eller mindre kendt...
#152 lasse78 19 år siden
Ellers er jeg igang med at lytte en masse Ennio Morricone og Bernard Hermann ting af. Leder også med lys og lygte efter soundtracket fra Hellraiser 2 af Christopher Young....
#153 SpielbergFreak 19 år siden
FUCKING FEDT!!!!!
#154 Benway 19 år siden
Definitionen på syre rock burde være Pink Floyd - det er netop sådan det lyder at være skæv. :)
#155 chandler75 19 år siden
Ikke dårligt, men man savner måske lidt nytænkning.
#156 dolphinfriendly 19 år siden
Til gengæld prøvede jeg Bob Dylans "Modern Times" an og kom endnu engang til den erkendelse, at jeg nok aldrig kommer til at bryde mig om hans musik. Jeg giver for god ordens skyld albummet en chance til imorgen, for at forstå hvad der skulle være så fremragende ved den plade.
#157 Collateral 19 år siden
Hører også meget My Chemical Romance for tiden (The Black Parade), og også D:A:D's "Helpyourselfish".
#158 Guts 19 år siden
Er også selv faldet i med My Chemical Romance....det er sgu meget fedt!
#159 Syndrome 19 år siden
Alter Bridge
Staind
Our Lady Peace
Jimmy Eat World
Hoobastank
og sidst men ikke mindst "Lifehouse"..
Ihvertfald en af overstående band's sange der bliver sat til at spille, når jeg selv lige skal vælge :)
#160 SpielbergFreak 19 år siden
hehe der kan jeg jo kun være enig. For mig er Pink Floyd det største rockband i musikhistorien!