Gravatar

#151 McPeter 19 år siden

Som opfølgning på #149 vil jeg også anbefale
www.fabchannel.com
hvor man kan se koncerter fra Amsterdam. Bl.a. Kashmir og meget andet mere eller mindre kendt...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#152 lasse78 19 år siden

ManOWar har den stået på i den sidste styk tid.
Ellers er jeg igang med at lytte en masse Ennio Morricone og Bernard Hermann ting af. Leder også med lys og lygte efter soundtracket fra Hellraiser 2 af Christopher Young....
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#153 SpielbergFreak 19 år siden

Pink Floyd - Shine On Your Crazy Diamond

FUCKING FEDT!!!!!
Gravatar

#154 Benway 19 år siden

Definitionen på syre rock burde være Pink Floyd - det er netop sådan det lyder at være skæv. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#155 chandler75 19 år siden

Hører det nyeste album fra Danmarks EBM-pioner (Electronic Body Music) nummer ét, Leæther Strip, "Fætish".

Ikke dårligt, men man savner måske lidt nytænkning.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#156 dolphinfriendly 19 år siden

Isis nye album "In The Absence of Truth" har sat sig godt til rette - imponerende at de kun har lavet virkeligt fremragende albums til dato og dette er måske årets bedste post rock album.

Til gengæld prøvede jeg Bob Dylans "Modern Times" an og kom endnu engang til den erkendelse, at jeg nok aldrig kommer til at bryde mig om hans musik. Jeg giver for god ordens skyld albummet en chance til imorgen, for at forstå hvad der skulle være så fremragende ved den plade.

Gravatar

#157 Collateral 19 år siden

Volbeats album "The Strength/The Sound/The Songs", fantastisk fedt!

Hører også meget My Chemical Romance for tiden (The Black Parade), og også D:A:D's "Helpyourselfish".
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#158 Guts 19 år siden

Er også selv faldet i med My Chemical Romance....det er sgu meget fedt!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#159 Syndrome 19 år siden

For tiden står den mest på:

Alter Bridge
Staind
Our Lady Peace
Jimmy Eat World
Hoobastank

og sidst men ikke mindst "Lifehouse"..
Ihvertfald en af overstående band's sange der bliver sat til at spille, når jeg selv lige skal vælge :)
danielbloch.dk
Gravatar

#160 SpielbergFreak 19 år siden

hehe der kan jeg jo kun være enig. For mig er Pink Floyd det største rockband i musikhistorien!

Skriv ny kommentar: