Kender du Starsailor? Deres første album "Love is here" er ret melankolsk - et meget smukt album; mit alltime favorite :) Jeg er også vild med Band of Horses...
I øvrigt kan jeg også anbefale det danske band Utah - de har kun udgivet én cd for nogle år siden; men den er virkelig virkelig fed :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
For dælan da, hvor er jeg vild med det radiostream her. Jeg har nu skiftet kanal og er i øjeblikket på kanalen M2. Der har lige været Clint Mansell og et stykke musik fra Requiem For A Dream, hvilket gav mig en næsten ustyrlig lyst til, at smide filmen i afspilleren. Det må dog desværre vente til mandag, når der er lidt mere overskud til film.
Lige nu er musikken skiftet til Maurice Ravels "Bolero". Et flot og stemningsfuldt stykke musik, der er blevet brugt flittigt i et utal af film og TV-serier.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1511 Sweetiebellefan 14 år siden
#1512 nakalay 14 år siden
#1513 Sweetiebellefan 14 år siden
#1514 davenport 14 år siden
#1515 PredatorX 14 år siden
#1516 AP 14 år siden
#1517 wimmie 14 år siden
Kender du Starsailor? Deres første album "Love is here" er ret melankolsk - et meget smukt album; mit alltime favorite :)
Jeg er også vild med Band of Horses...
I øvrigt kan jeg også anbefale det danske band Utah - de har kun udgivet én cd for nogle år siden; men den er virkelig virkelig fed :D
#1518 Sweetiebellefan 14 år siden
#1519 Bony 14 år siden
Lige nu er musikken skiftet til Maurice Ravels "Bolero". Et flot og stemningsfuldt stykke musik, der er blevet brugt flittigt i et utal af film og TV-serier.
#1520 filmz-ab 14 år siden
Manden er genial.