Tori Amos og Aimee Mann er også blandt mine absolutte favoritter :)
Andre kvindelige sangerinder som jeg ofte finder frem: Jewel (dog ikke så meget hendes nye - det blev pludselig lidt for country), Heather Nova, Regina Spektor, Martha Wainwright, Suzanne Vega, Kate Bush, Feist, Cat Power, Fiona Apple, Sarah Maclachlan, KT Tunstall, Julie Doiron, Amy MacDonald...
og sikkert flere :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Udover at elske Kate Bush og Regina Spektor, så finder jeg Jewel lidt for sukkersød og poppet, og har ellers kun hørt lidt Martha Wainwright af de nævnte. Men de bliver da lige noteret.
De kvinder jeg lytter mest til for tiden: Alina Orlova - Meget speciel pige. Jeg kender også kun én anden, der kan lide hende, men jeg er helt fortabt. Regina Spektor Kate Nash Imogen Heap Joanna Newsom Jurga Pati Yang Annie Lennox PJ Harvey .. Og en masse andet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nåja, de fleste af dem du nævner kender jeg da også; det er kun Alina Orlova, Jurga og Pati Lang jeg ikke har hørt om, men dem vil jeg da lige tjekke ud :) Elsker af "finde" nyt musik og nye fede stemmer.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1553 - Det er nok meget forståeligt, at du ikke kender dem. Alina og Jurga er litauere og Pati er polak.
Skulle jeg lige hurtigt smide et par numre med dem, så vil jeg anbefale følgende: Pati Yang (på engelsk): [url= that is Thirst[/url] [url= Perception[/url]
Alina Orlova (På litauisk. Hun har et par engelske numre, men jeg synes ikke helt de er i top): [url= Den første litauiske sang jeg kunne udenad (desværre kunne jeg ikke finde album-udgaven): [url= Mamutas Daina[/url]
Jurga (også på litauisk): [url= Žmonės[/url] [url= Vandens[/url]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg ejer ikke en Wii, men det er da en interessant udgivelse for dem, der har skrottet deres N64. Jeg er generelt skeptisk overfor remakes, men jeg kan forstå, at det ikke blot er en genskabelse af "GoldenEye" à la "Half Life: Source"?
Nu da vi er ved genren, så blev "Perfect Dark" også udgivet på XBLA tidligere i år. Det er og bliver nu også en klassiker! :)
Jeg skylder min tysklærer stor tak for i sin tid at have introduceret mig for ham, da vi så "Christiane F" i folkeskolen. Jeg var virkelig blæst væk, og har været det lige siden. Jeg har aldrig set filmen i helhed siden, og har ingen anelse om, hvordan den ville virke i dag, men [url= holder i hvert fald stadig.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1551 wimmie 14 år siden
Tori Amos og Aimee Mann er også blandt mine absolutte favoritter :)
Andre kvindelige sangerinder som jeg ofte finder frem:
Jewel (dog ikke så meget hendes nye - det blev pludselig lidt for country), Heather Nova, Regina Spektor, Martha Wainwright, Suzanne Vega, Kate Bush, Feist, Cat Power, Fiona Apple, Sarah Maclachlan, KT Tunstall, Julie Doiron, Amy MacDonald...
og sikkert flere :)
#1552 dyg 14 år siden
Udover at elske Kate Bush og Regina Spektor, så finder jeg Jewel lidt for sukkersød og poppet, og har ellers kun hørt lidt Martha Wainwright af de nævnte. Men de bliver da lige noteret.
De kvinder jeg lytter mest til for tiden:
Alina Orlova - Meget speciel pige. Jeg kender også kun én anden, der kan lide hende, men jeg er helt fortabt.
Regina Spektor
Kate Nash
Imogen Heap
Joanna Newsom
Jurga
Pati Yang
Annie Lennox
PJ Harvey
.. Og en masse andet.
#1553 wimmie 14 år siden
Elsker af "finde" nyt musik og nye fede stemmer.
#1554 frankdrebin 14 år siden
Enig, Bedste FPS nogensinde! Har du set at de genudgiver det til Wii med forbedret grafik?
#1555 dyg 14 år siden
Skulle jeg lige hurtigt smide et par numre med dem, så vil jeg anbefale følgende:
Pati Yang (på engelsk):
[url= that is Thirst[/url]
[url= Perception[/url]
Alina Orlova (På litauisk. Hun har et par engelske numre, men jeg synes ikke helt de er i top):
[url=
Den første litauiske sang jeg kunne udenad (desværre kunne jeg ikke finde album-udgaven): [url= Mamutas Daina[/url]
Jurga (også på litauisk):
[url= Žmonės[/url]
[url= Vandens[/url]
#1556 Sweetiebellefan 14 år siden
#1557 Antlion 14 år siden
Jeg ejer ikke en Wii, men det er da en interessant udgivelse for dem, der har skrottet deres N64. Jeg er generelt skeptisk overfor remakes, men jeg kan forstå, at det ikke blot er en genskabelse af "GoldenEye" à la "Half Life: Source"?
Nu da vi er ved genren, så blev "Perfect Dark" også udgivet på XBLA tidligere i år. Det er og bliver nu også en klassiker! :)
#1558 I.F.F. 14 år siden
#1559 Sweetiebellefan 14 år siden
#1560 Benway 14 år siden
Jeg skylder min tysklærer stor tak for i sin tid at have introduceret mig for ham, da vi så "Christiane F" i folkeskolen. Jeg var virkelig blæst væk, og har været det lige siden. Jeg har aldrig set filmen i helhed siden, og har ingen anelse om, hvordan den ville virke i dag, men [url= holder i hvert fald stadig.