Gravatar

#1561 Sweetiebellefan 14 år siden

Always - Arash
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1562 dyg 14 år siden

Efter en omgang Hawaiiansk musik (i form af Jack Johnson og Iz Kamakawiwoʻole), så lytter jeg nu til en af mine absolutte favoritter:

[url= Young - Don't Let It Bring You Down [/url]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1563 elwood 14 år siden

Springsteen radio
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1564 Sweetiebellefan 14 år siden

Sweet Kissing in the Moonlight - Thorleifs

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1565 Bony 14 år siden

"Volbeat - Beyond Hell/Above Heaven" for gud ved hvilken gang!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1566 Stilund 14 år siden

Iron maiden - final frontier... Et af deres lidt anderledes albums, men dejligt at de spiller noget lidt andet end man er vant til!
Gravatar

#1567 Lord Beef Jerky 14 år siden

Lige for tiden skifter jeg imellem Admiral Radley "I Heart California", Emilie Simon "The Flower Book", Hooray For Earth "Momo" og Baroness "Blue Record"... alle fuldstændigt fremragende albums!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1568 Sweetiebellefan 14 år siden

Street Dance - "Break Machine" og "Rock Steady Crew"
Gravatar

#1569 Lord Beef Jerky 14 år siden

Til wimmie og nayze som hører mange kvindelige singer/songwriters som jeg ligeledes selv hører, anbefaler jeg også Emilie Simon. Hun læner sig en smule op af Björk omkring hendes Homogenic periode, men har bestemt sin egen stil og attitude samt et meget drømmende univers. Hendes tidlige franske udgivelser er meget underspillede og stemningsfulde, hvor hendes amerikanske udgivelser er en anelse mere elektronisk - dog uden at miste charmen. Hun skriver, synger og producerer det hele selv, og spiller tilmed mange af instrumenterne... meget talentfuld person.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1570 dyg 14 år siden

#1569 - Mange tak! Det lyder som noget jeg skal have lyttet til hurtigst muligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: