Gravatar

#1571 Sweetiebellefan 14 år siden

Dave Grusin - "Somewhere Between Old & New York"
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1572 dyg 14 år siden

#1569 - Måske en anelse for underspillet til mig. Dog er der da et par numre, som jeg finder ganske gode ved første lyt, og hun er også tilføjet min playliste på YT, så jeg husker at lytte mere til hende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1573 Lord Beef Jerky 14 år siden

#1572 De amerikanske udgivelser er, som sagt, langt fra underspillede... her er der fyldt med alt fra skæve og dansevenlige beats til produktioner fyldt til randen med alt fra keyboards, violiner og hele svineriet. Jeg kan ikke sige om jeg foretrækker det ene fremfor det andet... begge dele fungerer glimrende for mig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1574 dyg 14 år siden

#1573 - Jeg lyttede en del til hende i dag og hun er bestemt ikke dårlig.

Hvis i ikke kender http://pl.ayli.st så vil jeg da lige anbefale siden. Det er godt nok bare youtube videoer, der afspilles, men den har en fin lille "Similar artists" funktion, hvor jeg er stødt på en del spændende kunstnere.

I dag faldt jeg over Keren Ann, da jeg sad og lyttede til Emilie Simon, og Wimmie, hvis du er til Suzanne Vega og Feist, så vil du muligvis også kunne lide Keren Ann.
Gravatar

#1575 Lord Beef Jerky 14 år siden

#1574 Kender ikke siden, så tak for det... lyder som et udmærket værktøj når man skal høre ny musik.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1576 dyg 14 år siden

No problemo. Den er ikke altid lige heldig med anbefalingerne, men jeg har da i hvert fald fundet nogle kunstnere, som jeg nok aldrig var stødt på ellers.
Gravatar

#1577 frankdrebin 14 år siden

Jeg lytter altid musik på GrooveShark.com..

Meget brugervenligt.. Og hvis man opretter en bruger derinde, kan du lave playlists osv, som man så kan åbne fra alle computere :)
Gravatar

#1578 dyg 14 år siden

#1577 - Jeg har også brugt Grooveshark en del, men gør det næsten ikke længere, da en del af de kunstnere, som jeg begyndte at lytte til for nyligt, ikke var til at finde på hajen. Derimod bruger jeg YouTube's playlist funktion en del.
Gravatar

#1579 wimmie 14 år siden

Lord Beef Jerky og Nayze> Tak dem tjekker jeg lige :)

Jeg faldt i øvrigt over en sangerinde ved navn Shiobhan Wilson - lækker stemme; hørte hendes album et par gange på flyet hjem fra USA.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1580 wimmie 14 år siden

Lige nu: Arcade Fire - The Suburbs :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: