[url= Nyman - Water Dances III: Synchronising[/url]
Fra "The Kiss and Other Movements" og den Darwiniske kortfilm "Making a Splash" af Greenaway. Jeg tror, jeg har postet nummeret herinde før, men hvis I interesserer jer bare lidt for minimalistisk musik, bliver I nødt til at høre dette mesterværk!
[url= Nyman - Water Dances III: Synchronising[/url]
Fra "The Kiss and Other Movements" og den Darwiniske kortfilm "Making a Splash" af Greenaway. Jeg tror, jeg har postet nummeret herinde før, men hvis I interesserer jer bare lidt for minimalistisk musik, bliver I nødt til at høre dette mesterværk!
Wow, det er fedt det der!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Lækkert, at du også kan lide det! Har du set nogle film af Greenaway? :)
Jeg har lige kigget på IMDB og der var ingen titler jeg lige umiddelbart kunde mindes, at have set. The Cook, the Thief, His Wife & Her Lover kender jeg dog af omtale. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1641 Sweetiebellefan 14 år siden
Baccara - Yes Sir, I Can Boogie
#1642 Antlion 14 år siden
#1643 Antlion 14 år siden
#1644 Corgan 14 år siden
#1645 Bony 14 år siden
Wow, det er fedt det der!
#1646 HonoDelLoce 14 år siden
Et helt suverænt album..
Glæder mig til at rocke Amager Bio med dem d. 30 !
#1647 Antlion 14 år siden
Lækkert, at du også kan lide det! Har du set nogle film af Greenaway? :)
Andre mere kendte Greenaway/Nyman kollaborationer er blandt andet:
[url= Sheep is Best Left to Shepherds[/url]
[url= the Ropes[/url]
[url= in the Red Hat[/url]
[url=
[url=
[url= Magic[/url]
[url= and Tides[/url]
Og naturligvis hans mest anerkendte værk, som desuden er ét af de mest anerkendte værker i minimalistisk musik generelt:
[url= Lapse[/url]
#1648 frankdrebin 14 år siden
#1649 Bony 14 år siden
Jeg har lige kigget på IMDB og der var ingen titler jeg lige umiddelbart kunde mindes, at have set. The Cook, the Thief, His Wife & Her Lover kender jeg dog af omtale. :)
#1650 Sweetiebellefan 14 år siden