[url= Nyman - Water Dances III: Synchronising[/url]
Fra "The Kiss and Other Movements" og den Darwiniske kortfilm "Making a Splash" af Greenaway. Jeg tror, jeg har postet nummeret herinde før, men hvis I interesserer jer bare lidt for minimalistisk musik, bliver I nødt til at høre dette mesterværk!
Jeg tror jeg har hørt det omtrent 12-14 gange siden jeg opdagede linket. Det bliver virkelig bedre og bedre for hver gang og man bliver bare i tæskegodt humør af at høre det. Tak! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
[url= Nyman - Apri le coscie, acciò ch'io vegga bene[/url]
Bony (1651) skrev:
Antlion (1643) skrev:
[url= Nyman - Water Dances III: Synchronising[/url]
Fra "The Kiss and Other Movements" og den Darwiniske kortfilm "Making a Splash" af Greenaway. Jeg tror, jeg har postet nummeret herinde før, men hvis I interesserer jer bare lidt for minimalistisk musik, bliver I nødt til at høre dette mesterværk!
Jeg tror jeg har hørt det omtrent 12-14 gange siden jeg opdagede linket. Det bliver virkelig bedre og bedre for hver gang og man bliver bare i tæskegodt humør af at høre det. Tak! :)
Heh, det var godt at høre! "The Kiss and Other Movements" kan købes for cirka 40 kroner via Amazon UKs markedsplads. :)
Bleed American er også min favorit, men jeg følger stadig med i deres karriere... troede egentlig også, at jeg var den eneste i Danmark, der gad at høre 90'er power pop =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1651 Bony 14 år siden
#1652 dyg 14 år siden
#1653 Antlion 14 år siden
Heh, det var godt at høre! "The Kiss and Other Movements" kan købes for cirka 40 kroner via Amazon UKs markedsplads. :)
#1654 misuma 14 år siden
Filter - Nice Shot
Spacehog - In The Meantime(elsker sangen og kan høre den igen og igen)
#1655 wimmie 14 år siden
#1656 Tenebrae 14 år siden
#1657 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1658 misuma 14 år siden
Så hæver jeg med deres sange The Middle og Bleed American.
#1659 sluppermand 14 år siden
#1660 Lord Beef Jerky 14 år siden