Nå jeg hører dem også. Deres tekster er ikke så originale eller inspirerende, men energien i sangene kan jeg godt lide. På trods af at de fleste af sangene kører over samme skabelon. Jeg vil i hvert fald langt hellere høre dem end et band som Kings of Leon.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Også jeg! Selvom jeg nu godt kan li' det gamle Kings Of Leon. Jeg tror det er blandingen af power pop og melankoli, som intet andet band har kunnet ramme rigtigt, som tiltaler mig mest ved Jimmy Eat World. De er dog desværre dødssyge live =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Sjovt som snakken om ét band, kan ruske op i hukommelsen. Da jeg hørte meget Jimmy Eat World, var jeg også til grupper som Marcy Playground og Rival School....oh disse minder.
Iøvrigt er jeg også til Kings Of Leon, men så skal jeg tlbage til sange som California Waiting og Trani.
#1664 Dem har jeg så aldrig rigtig givet en chance... men Weezer er jeg nu staidg helt tosset med, selvom der efterhånden er langt mellem de gode albums.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Weezer er også cool, jeg har dog kun deres album som vist bare hedder Weezer. Dog har sange som Keep Fishin' og Island In The Sun sneget sig ind på iPoden.
Jeg hørte også Presidents Of United States engang, jeg kunne lide deres humoristiske tilgang til videoer/musikken...lidt ligesom Weezer gør sommetider.
#1668 Jeg anbefaler Pinkerton. Det synes jeg klart er deres bedste. Den udkommer snart i en Deluxe-udgave, som sikkert minder om behandlingen Blue Ablum fik. Mht. titlerne så har de 3 self-titled albums, som man som regel bare kalder efter farverne... Blue Album er deres debut, Green Album er deres tredje og har Island In The Sun (som underligt nok også er på albummet efter) og Red Album er forholdsvist nyt.
#1661 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#1662 Sweetiebellefan 14 år siden
#1663 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1664 misuma 14 år siden
Iøvrigt er jeg også til Kings Of Leon, men så skal jeg tlbage til sange som California Waiting og Trani.
#1665 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1666 dyg 14 år siden
#1667 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1668 misuma 14 år siden
Skriver lige smøren igen...
Weezer er også cool, jeg har dog kun deres album som vist bare hedder Weezer. Dog har sange som Keep Fishin' og Island In The Sun sneget sig ind på iPoden.
Jeg hørte også Presidents Of United States engang, jeg kunne lide deres humoristiske tilgang til videoer/musikken...lidt ligesom Weezer gør sommetider.
#1669 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1670 Mr. Chriss 14 år siden