Gravatar

#1671 dyg 14 år siden

Lige pt. hører jeg de nye cd'er jeg har fået hjem i denne uge, dog er det primært to numre, der har gjort stort stort indtryk på mig:

[url= Seppy - Enter One[/url]
[url= Ahn - Dream[/url]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1672 Corgan 14 år siden

misuma (1658) skrev:
Whaaat? Troede kun det var mig som hørte Jimmy Eat World.

Så hæver jeg med deres sange The Middle og Bleed American.

Jeg hørte Jimmy Eat World første gang i 2001... måske lidt før. Da jeg for et par år siden var til koncert med dem i Vega, følte jeg mig dog ret gammel. Jeg hørte med mine 27-28 år til den "ældre" del af publikummet. :-/
Jeg hører dem dog stadig i smug en gang imellem.
Gravatar

#1673 Lord Beef Jerky 14 år siden

#1672 Bah! De er jo selv i midten af 30'erne, så det er vel ok... jeg hørte dem første gang i forbindelse med udgivelsen af Bleed American. Kan dog ikke huske året.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1674 filmz-jonasgr 14 år siden

#1663 Ja noget af det første Kings of Leon lavede var ganske fint, selv om jeg egentlig lytter til det mere. Deres nyeste synes jeg bare bliver kedeligt i længden. Weezer første albums var ganske fine, derefter synes det er gået meget nedad bakke.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1675 Corgan 14 år siden

Lord Beef Jerky (1673) skrev:
#1672 Bah! De er jo selv i midten af 30'erne, så det er vel ok... jeg hørte dem første gang i forbindelse med udgivelsen af Bleed American. Kan dog ikke huske året.

Bleed American udkom i 2001. Det er muligt at de selv er i 30'eren, men det var størstedelen af deres publikum ikke. Lidt ligesom jeg var inde og høre Green Day i Forum. Salen var proppet med teenagere.
Gravatar

#1676 Twister 14 år siden

Michael Jackson - Off the wall

Klasse nummer! En sand perle på et sindsygt godt album (Off the wall, 1979)

“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1677 Muldgraver 14 år siden

Antlion (1653) skrev:
[url= Nyman - Apri le coscie, acciò ch'io vegga bene[/url]

Suk... så meget god musik her i verden, og nu føjer du så desto mere til min i forvejen synesende uendelige liste... hvilket jeg er ganske taknemmelig for. Det er jo helt vidunderligt hvad Hr. Nyman har komponeret.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#1678 Sweetiebellefan 14 år siden

Baccara - Yes Sir I Can Boogie

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1679 misuma 14 år siden

Er der nogen som kan hjælpe mig herinde? Jeg leder efter en sang/musikvideo. Jeg så den for mange år siden, måske endda 20 år siden endda.

Det eneste jeg husker fra videoen, som iøvrigt er en tegnefilm, er en syngende tusse/frø som lunter igennem et idyllisk landskab med en vadepose. Jeg husker sangen som værende rockende i glade toner.

Help?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#1680 Muldgraver 14 år siden

Kan desværre ikke hjælpe, men jeg håber der er nogen der kan, for den video lyder ret fed.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: