Whaaat? Troede kun det var mig som hørte Jimmy Eat World.
Så hæver jeg med deres sange The Middle og Bleed American.
Jeg hørte Jimmy Eat World første gang i 2001... måske lidt før. Da jeg for et par år siden var til koncert med dem i Vega, følte jeg mig dog ret gammel. Jeg hørte med mine 27-28 år til den "ældre" del af publikummet. :-/ Jeg hører dem dog stadig i smug en gang imellem.
#1672 Bah! De er jo selv i midten af 30'erne, så det er vel ok... jeg hørte dem første gang i forbindelse med udgivelsen af Bleed American. Kan dog ikke huske året.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1663 Ja noget af det første Kings of Leon lavede var ganske fint, selv om jeg egentlig lytter til det mere. Deres nyeste synes jeg bare bliver kedeligt i længden. Weezer første albums var ganske fine, derefter synes det er gået meget nedad bakke.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#1672 Bah! De er jo selv i midten af 30'erne, så det er vel ok... jeg hørte dem første gang i forbindelse med udgivelsen af Bleed American. Kan dog ikke huske året.
Bleed American udkom i 2001. Det er muligt at de selv er i 30'eren, men det var størstedelen af deres publikum ikke. Lidt ligesom jeg var inde og høre Green Day i Forum. Salen var proppet med teenagere.
[url= Nyman - Apri le coscie, acciò ch'io vegga bene[/url]
Suk... så meget god musik her i verden, og nu føjer du så desto mere til min i forvejen synesende uendelige liste... hvilket jeg er ganske taknemmelig for. Det er jo helt vidunderligt hvad Hr. Nyman har komponeret.
Er der nogen som kan hjælpe mig herinde? Jeg leder efter en sang/musikvideo. Jeg så den for mange år siden, måske endda 20 år siden endda.
Det eneste jeg husker fra videoen, som iøvrigt er en tegnefilm, er en syngende tusse/frø som lunter igennem et idyllisk landskab med en vadepose. Jeg husker sangen som værende rockende i glade toner.
#1671 dyg 14 år siden
[url= Seppy - Enter One[/url]
[url= Ahn - Dream[/url]
#1672 Corgan 14 år siden
Jeg hørte Jimmy Eat World første gang i 2001... måske lidt før. Da jeg for et par år siden var til koncert med dem i Vega, følte jeg mig dog ret gammel. Jeg hørte med mine 27-28 år til den "ældre" del af publikummet. :-/
Jeg hører dem dog stadig i smug en gang imellem.
#1673 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1674 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#1675 Corgan 14 år siden
Bleed American udkom i 2001. Det er muligt at de selv er i 30'eren, men det var størstedelen af deres publikum ikke. Lidt ligesom jeg var inde og høre Green Day i Forum. Salen var proppet med teenagere.
#1676 Twister 14 år siden
Klasse nummer! En sand perle på et sindsygt godt album (Off the wall, 1979)
#1677 Muldgraver 14 år siden
Suk... så meget god musik her i verden, og nu føjer du så desto mere til min i forvejen synesende uendelige liste... hvilket jeg er ganske taknemmelig for. Det er jo helt vidunderligt hvad Hr. Nyman har komponeret.
#1678 Sweetiebellefan 14 år siden
#1679 misuma 14 år siden
Det eneste jeg husker fra videoen, som iøvrigt er en tegnefilm, er en syngende tusse/frø som lunter igennem et idyllisk landskab med en vadepose. Jeg husker sangen som værende rockende i glade toner.
Help?
#1680 Muldgraver 14 år siden