Gravatar

#2191 Hr. Nielsen 14 år siden

I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2192 Corgan 14 år siden

Elliott Smith - Twilight

Gravatar

#2193 Bruce 14 år siden

Har fået The Passaic tapes på DVD fra en god ven. Legendarisk Springsteen bootleg. Ikke godt billede, men et fantastisk lydspor, ligeså godt som 1975-1985 CD'en.

Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#2194 Sweetiebellefan 14 år siden

Enigma - Feel me Heaven

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#2195 Antlion 14 år siden

[url= Reed - Street Hassle[/url]

Det er og bliver Lou Reeds mesterværk! Benway og KeyserSöze er sandsynligvis enige. :)
Gravatar

#2196 Benway 14 år siden

#2195 Enig i at sangen er et mesterværk, men om det er mesterværket ved jeg ikke - han har lavet virkelig meget, jeg synes er helt sublimt. Det er umuligt at vælge. :)

Bl.a. Transformer og Berlin-pladerne er proppet med henholdsvis fantastisk poprock og rockopera-musik, og så er der jo alle Velvet Underground-tingene, hvis man også regner dem med.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2197 Fellaheen 14 år siden

@Antlion: Ja Street Hassle er helt klart noget af hans bedste, i hvert fald det mest episke, også lyrisk.

--

Nico har også lavet noget godt efter Velvet Underground, især "The End" synes jeg. Hendes samarbejde med Garrel (har i set det?) virker ret latterligt ret tit og det er næsten en regel at bruge hende i de mest obskure kontinental-europæiske arthouse-film. Men det her nummer er godt:

[url= forget to answer[/url]

--

Også François de Roubaix, der bl.a. komponerede musik til Le Samurai:

Filmmusik når det er bedst.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#2198 Bony 14 år siden

[url= Ingvars - Här Kommer Pippi Långstrump[/url]
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2199 HelmerJ 14 år siden

Har lige lidt Obituary kørende i bøfferne mens jeg laver teori prøver
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#2200 dyg 14 år siden

[url= Avett Brothers - Murder In The City[/url]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: