Dark side of the moon mener jeg, er deres bedste plade. Skarpt forfulgt af The Wall og Wish you were here. Men ingen af disse plader er den bedste jeg nogensinde har hørt ;)
Dark side of the moon mener jeg, er deres bedste plade. Skarpt forfulgt af The Wall og Wish you were here. Men ingen af disse plader er den bedste jeg nogensinde har hørt ;)
#2391: Jeg finder faktisk "Dark Side of the Moon" er en smuuule ringere end "The Wall", men jeg tror det er af meget personlige årsager. Musik bliver ofte del af nogle perioder i ens liv, og nogle oplevelser, og det er nok derfor "The Wall" betyder noget særligt for mig. Ser man bort fra det, synes jeg faktisk også at "Wish You Were Here" er bedre end "Dark Side of the Moon", og den har jeg først for nylig stiftet bekendtskab med. Alle Pink Floyd plader jeg har hørt, er imo mesterværker. Ej, det passer ikke helt "The Final Cut", er ikke helt på højde med de øvrige, men ellers.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2938: Ja :) Jeg kan jo ikke udtale mig om de øvrige album ENDNU! Grunden til jeg ikke har hørt resten er at jeg helst vil hører PF på vinyl, og deres plader er ikke alle lige nemme at få fat i på det format. Kunne jo nemt gå ned og låne de øvrige plader på biblioteket, og så høre dem igennem, men kan godt lide at jeg stadig har flere nye PF oplevelser til gode.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2391 Mr. Chriss 14 år siden
Darknes on the edge of town overgår alt.
#2392 MMB 14 år siden
Enig!
Uenig!
#2393 Wangsgaard 14 år siden
#2394 Collateral 14 år siden
#2395 MMB 14 år siden
Hvilke har du hørt?
#2396 Collateral 14 år siden
#2397 Bruce 14 år siden
Mr. Chriss du har uomtvisteligt fuldstændig ret i den bemærkning. Må jeg gratulere med den ekseptionelt gode smag!
#2398 MMB 14 år siden
Så er det jo klart, at du kun synes, de har lavet mesterværker (bortset fra The Final Cut). :P
Jeg er overbevist om, at Mr. Chriss er en din anden profil!
#2399 Collateral 14 år siden
#2400 Muldgraver 14 år siden