Ja, post-Syd Barret Pink Floyd er sgu ikke lige min kop te. Sentimentalt og pompøst som kun engelsk progressiv rock kan være det, men King Crimson gør det bare radikalt bedre. Dark Side Of The Moon er hørbar, men kedelig, The Wall er utilgivelig.
Dark Side Of The Moon er hørbar, men kedelig, The Wall er utilgivelig.
Oh my fucking god...
Jeg skal ærligt indrømme, at jeg aldrig har og formentlig vil kunne værdsætte Syd Barrett perioden, som jeg værdsætter post... I min verden er det simpelthen for mærkeligt uden at imponere!
#2401 MMB 14 år siden
Jeg har fandme meget Pink Floyd på vinyl, og jeg hører aldrig vinyl... Det er lige før, jeg overvejer at sælge ud i det...
#2402 Collateral 14 år siden
#2403 Bruce 14 år siden
Selvom det kun er få udvalgte forundt at opleve den sande nirvana, så hænder det, at vi indimellem støder på hinanden :)
#2404 MMB 14 år siden
Skal jeg nok, hvis det bliver aktuelt. ;)
#2405 MMB 14 år siden
Lol. :P
#2406 Collateral 14 år siden
Jeg lytter i øvrigt netop nu til: "Hvor skal jeg se solen stå op?" med Alrune Rod
#2407 Hindbær 14 år siden
#2408 Fellaheen 14 år siden
[url= Emily Play[/url]
[url= Blues[/url]
[url=
Ja, post-Syd Barret Pink Floyd er sgu ikke lige min kop te. Sentimentalt og pompøst som kun engelsk progressiv rock kan være det, men King Crimson gør det bare radikalt bedre. Dark Side Of The Moon er hørbar, men kedelig, The Wall er utilgivelig.
#2409 Antlion 14 år siden
Nja. "A Saucerful of Secrets", "Meddle", "Ummagumma" og "The Piper at the Gates of Dawn" er skam også mesterværker. :)
#2410 MMB 14 år siden
Oh my fucking god...
Jeg skal ærligt indrømme, at jeg aldrig har og formentlig vil kunne værdsætte Syd Barrett perioden, som jeg værdsætter post... I min verden er det simpelthen for mærkeligt uden at imponere!