Gravatar

#2441 Bruce 14 år siden

Foeller (2439) skrev:
Angående Joe Satriani, så har han fandme sjælen og timingen. Fantastisk musiker.

Det er muligt. Men det er hans guitarspil og ikke hans musik han vil blive husket for og jeg tvivler på teknisk ekvilibrisme kan bruges til noget i tidsløs sammenhæng.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#2442 MMB 14 år siden

Det kan man jo diskutere. Personligt hører jeg en del Satriani, netop fordi jeg mener, han formår at formidle sine evner ind i sine kompositioner. Hvis det ikke var tilfældet, hørte jeg ham ikke. Hør bl.a. "Starry Night", "Always With Me, Always With You" og "Surfing With the Alien".

Tjek f.eks. Starry Night her:
Det er sgu da smukt.
Gravatar

#2443 Antlion 14 år siden

[url= Floor Elevators - Thru the Rhythm[/url]

De bedste... nogensinde!
Gravatar

#2444 Bruce 14 år siden

#2442 Pas! Nej, jeg finder lyden for poleret og backing bandets præstation utrolig sjælløs. [url= når band, lyd og samspil skaber nye højder, hvor blot én ude af timing vil bringe kaos i sjæl[/url]. Kompositionen her er langt sværere at mestre som band.

#2443 Absolut formidabelt :)
Gravatar

#2445 MMB 14 år siden

Ja, Dylan er fantastisk, ingen tvivl om det. :)

Du synes heller ikke om den her:

Hvis nej, så giver jeg op. ;)
Gravatar

#2446 Bruce 14 år siden

#2445 Nej desværre :) Jeg synes ofte "de bands" er utroligt enslydende i deres backing og trommespil og så netop med samme fokus på noget fast forward guitarspil. Det rykker mig slet ikke. Jeg mærker ingen sjæl eller band signatur. Allerede efter [url= sekunders intro her[/url], så hører jeg guitarist, bas og trommer, som nærmest lever deres eget liv, som om de fraserer uafhængigt af hinanden og alligevel fungerer sammen.
Gravatar

#2447 Antlion 14 år siden

[url= Springsteen - Meeting Across the River[/url]

Sjovt, jeg har aldrig anset "Born to Run" for værende et af Springsteens bedste album, men der gemmer sig virkelig et par mesterlige numre på som dette. Hjemsøgende!
Gravatar

#2448 MMB 14 år siden

Bruce (2446) skrev:
natur. Allerede efter [url= sekunders intro her[/url], så hører jeg guitarist, bas og trommer, som nærmest lever deres eget liv, som om de fraserer uafhængigt af hinanden og alligevel fungerer sammen.

Men det er jo også en af de absolut bedste sange, du hiver frem der. ;) Selvom jeg ikke er specielt vild med lige netop den liveudgave.

Gravatar

#2449 Bruce 14 år siden

#2447 Et rigtigt "gem", enig! Vil tro du også vil kunne lide [url= this Bus stop at 82nd. Street[/url].

#2448 Som jeg plejer at sige ... "det kommer" ;D
Gravatar

#2450 Bruce 14 år siden

Antlion, tjek lige dette!!!

Bruce som 21 årig, Steel Mill:

[url= Wind and the Rain part 1[/url]
[url= Wind and the Rain part 2[/url]

Skriv ny kommentar: