#2941: Understreger lige at jeg kun har hørt pladen meget overfladisk. Sidder lige og genhøre "Kosmisk Kaos", og granted, det er sgu et ret fedt nummer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2943: Så får man lige verbale flade var? Hvem kunne vide at Malk De Koijn var så kontroversielle ;) Jeg siger lige for tredje gang at jeg kun har hørt pladen en enkelt gang, og det ret sporadisk. Og mit overordnede indtryk var at pladen var mindre tight end hvad der er tilfældet med "Sneglzilla". Skal nok genhøre hele pladen ved lejlighed. Er imidlertid ikke i humør til det lige nu :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2944: Hæhæ, hvis du syntes at "kan slet ikke forstå din holding" er flade - så har du aldrig fået flade :D Men man skal jo passe på med at melde ud, at man syntes noget er "crap", når man oven i købet ikke har sat sig ordenligt ind i det (hørt albummet en' gang) - især når man ved at der er tale om noget mange holder meget af (Malk) :D
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Hæhæ, hvis du syntes at "kan slet ikke forstå din holding" er flade - så har du aldrig fået flade :D
Var sagt med et glimt i øjet (eller også var det bare fjollet, nvm :)).
rammy (2945) skrev:
Men man skal jo passe på med at melde ud, at man syntes noget er "crap", når man oven i købet ikke har sat sig ordenligt ind i det (hørt albummet en' gang) - især når man ved at der er tale om noget mange holder meget af (Malk) :D
Og det jeg kaldte crap var de mellemstykker der tager fokus væk fra de egentlige numre. Derudover understregede jeg meget tidligt at jeg kun har hørt pladen meget sporadisk:
Collateral (2938) skrev:
det jeg har hørt fra første plade synes jeg ikke såååå godt om umiddelbart. Glæder mig imidlertid til at få hørt tredje udspil (særligt efter smagsprøven tidligere i tråden, som var mere interessant end førstesinglen.)
Så helt rolig, jeg disser ikke Malk De Koijn som sådan. I øvrigt understreger jeg lige igen at jeg er ganske pjattet med "Sneglzilla", og er helt frisk på at give også den første plade en chance for at vokse på mig :)
#2941 MMB 13 år siden
#2942 Collateral 13 år siden
#2943 rammy 13 år siden
#2944 Collateral 13 år siden
#2945 rammy 13 år siden
#2946 Collateral 13 år siden
Var sagt med et glimt i øjet (eller også var det bare fjollet, nvm :)).
Og det jeg kaldte crap var de mellemstykker der tager fokus væk fra de egentlige numre. Derudover understregede jeg meget tidligt at jeg kun har hørt pladen meget sporadisk:
Så helt rolig, jeg disser ikke Malk De Koijn som sådan. I øvrigt understreger jeg lige igen at jeg er ganske pjattet med "Sneglzilla", og er helt frisk på at give også den første plade en chance for at vokse på mig :)
#2947 Sweetiebellefan 13 år siden
#2948 HelmerJ 13 år siden
#2949 Takfornu 13 år siden
#2950 Castanea 13 år siden