Vil gerne poste noget som jeg med sikkerhed ved, at 99 % af jer ikke har hørt før. Det er et af ex Jugoslavien mest anerkendte og største band, - Bijelo Dugme (Som betyder hvide knapper)
Det er et instrumental nummer, så bare rolig ingen uforstående vokaler på :).
Det er et band som kunne fylde hele stadioner op, vi snakker over 100.000 mennesker. Har endda hørt historier om, at til den ene koncert skulle der have været ca 200.000 tilskuer. En musikalsk gruppe som har forenet folket på tværs af nationaliteter og tro. Selv den dag i dag efter 35 år, er det et band alle kender til og snakker om.
I 2005 besluttede de sig for at lave et mini reunion. De skulle spille 3 koncerter i de største byer på Balkan, - Zagreb, Sarajevo og Beograd. I alt deltog over 250.000 mennesker til koncerterne.
Nok om historien for nu, her en lille sang fra bandet:
Var der nogle der hørte malk de kojin på P6 i dag kl 15? De var med i studiet for at fortælle om de enkelte sange. Hele albummet blev spillet og det lyd helt fantastisk. Skal ud og købe det i morgen.
Var der nogle der hørte malk de kojin på P6 i dag kl 15? De var med i studiet for at fortælle om de enkelte sange. Hele albummet blev spillet og det lyd helt fantastisk. Skal ud og købe det i morgen.
Glæd dig! Det er høj klasse. Helt vildt blæret at de stadig er med for fuld blæs!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Kender bedst til "Sneglzilla", det jeg har hørt fra første plade synes jeg ikke såååå godt om umiddelbart. Glæder mig imidlertid til at få hørt tredje udspil (særligt efter smagsprøven tidligere i tråden, som var mere interessant end førstesinglen.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2939: Kan være jeg skal genhøre det, men umiddelbart virkede pladen bare så rodet på mig, med UTROLIG mange numre, og virkelig mange mellemstykker. Der er sandsynligvis guld i nogle af numrene, men hvorfor skal skiven indeholde så meget løsthængende crap? Sorry. Sneglzilla er det bedste dansk rap har leveret i min bog.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2931 bhs 13 år siden
Det er et instrumental nummer, så bare rolig ingen uforstående vokaler på :).
Det er et band som kunne fylde hele stadioner op, vi snakker over 100.000 mennesker. Har endda hørt historier om, at til den ene koncert skulle der have været ca 200.000 tilskuer. En musikalsk gruppe som har forenet folket på tværs af nationaliteter og tro. Selv den dag i dag efter 35 år, er det et band alle kender til og snakker om.
I 2005 besluttede de sig for at lave et mini reunion. De skulle spille 3 koncerter i de største byer på Balkan, - Zagreb, Sarajevo og Beograd. I alt deltog over 250.000 mennesker til koncerterne.
Nok om historien for nu, her en lille sang fra bandet:
#2932 bhs 13 år siden
#2933 rammy 13 år siden
#2934 Collateral 13 år siden
Nice!
#2935 bhs 13 år siden
Link:
http://www.dr.dk/P6Beat/programmer/offbeat/2011/09...
#2936 Collateral 13 år siden
#2937 rammy 13 år siden
Glæd dig! Det er høj klasse. Helt vildt blæret at de stadig er med for fuld blæs!
#2938 Collateral 13 år siden
#2939 MMB 13 år siden
Du er sindssyg. :P Kosmisk Kaos er den måske bedste danske sang nogensinde. Hip-hop i hvert fald.
#2940 Collateral 13 år siden