Gravatar

#3291 dyg 13 år siden

Nu går der meget snak om Roskilde herinde, men da jeg bor et stenkast (ok ok, jeg kan måske ikke kaste en sten omkring 1km) fra Northside's festivalplads, så har det selvfølgeligt min interesse.

De har lige offentliggjort 3 nye navne og er nu oppe på seks i alt:
Justice (F)
Kashmir
The Kooks (UK)
Oh Land
Noah & The Whale (UK)
The Stone Roses (UK)

Udover Stone Roses og Kashmir, så er jeg ikke særligt bekendt med bandsene, men nu vil jeg da bruge arbejdsdagen på at lytte lidt til de andre bands.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3292 Wangsgaard 13 år siden

dyg (3291) skrev:
Nu går der meget snak om Roskilde herinde, men da jeg bor et stenkast (ok ok, jeg kan måske ikke kaste en sten omkring 1km) fra Northside's festivalplads, så har det selvfølgeligt min interesse.

De har lige offentliggjort 3 nye navne og er nu oppe på seks i alt:
Justice (F)
Kashmir
The Kooks (UK)
Oh Land
Noah & The Whale (UK)

The Stone Roses (UK)

Udover Stone Roses og Kashmir, så er jeg ikke særligt bekendt med bandsene, men nu vil jeg da bruge arbejdsdagen på at lytte lidt til de andre bands.

Dem ville jeg klart anbefale :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#3293 HelmerJ 13 år siden

[url=]Chris Rea - Road to Hell[/url]
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3294 Collateral 13 år siden

Supercharger - Handgrenade Blues
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3295 dyg 13 år siden

Wangsgaard (3292) skrev:

Kan du pointe mig i retningen af et sted at starte (Ikke lige med Oh Land, hende har jeg hørt en smule med, og er ikke vildt interesseret i at høre mere)? :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3296 Kruse 13 år siden

#3295: Her er en god sang fra The Kooks :)

[url= Where I Need to Be[/url]
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3297 Wangsgaard 13 år siden

dyg (3295) skrev:
Wangsgaard (3292) skrev:

Kan du pointe mig i retningen af et sted at starte (Ikke lige med Oh Land, hende har jeg hørt en smule med, og er ikke vildt interesseret i at høre mere)? :)

The Kooks var jeg helt skudt i på et tidspunkt, men er faldet lidt af på dem, de har vidst lige udgivet en ny cd jeg ikke har hørt. Jeg ville starte med deres første cd Inside in /Inside Out.

Noah and the Whale er jeg først lige selv begyndt at høre. Så et nummer med dem i Aberdeen ikke så lang tid siden. Jeg ville starte med deres nyeste (last night on earth) da der nok er flest hits man har hørt og det er også den plade hvor de har slået igennnem med.

Er ret misundelig du skal afsted. Er billetterne ikke allerede udsolgt ?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#3298 Collateral 13 år siden

To hidtil uudgivne Metallica numre - 'Hate Train' og 'Just a Bullet Away' - en af gangen naturligvis ;P

http://www.nme.com/news/metallica/60858
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3299 wimmie 13 år siden

Har lyttet en del til dette nummer på det sidste og kan simpelthen ikke finde ud af om jeg kan lide det eller ej...generelt deres numre. Det fanger mig somehow - men alligevel... Meget mærkeligt; jeg synes generelt jeg er ret hurtig til at danne mig en mening om musik.

[url= Lyf - Dirt[/url]
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3300 Sweetiebellefan 13 år siden

Verka

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: