Gravatar

#3511 MOVIE1000 13 år siden

Talking Heads - "This Must Be The Place"
og True Romance theme
:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3512 Sweetiebellefan 13 år siden

Nockalm Quintett - Und über Rhodos küss' ich dich

Zorba the Greek

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3513 Hr. Nielsen 13 år siden

BN (3508) skrev:
For da jeg talte om "overvægts-problemerne
Jeg nævnte det ikke for at argumentere eller belære, men blot som en 'hyggelig' nørde snak fra min side:) Så det var ikke for at 'rette' hvad du havde skrevet BN:-P

I øvrigt er det gået op for mig, at vi har snakket lidt forbi hinanden tror jeg, eller at jeg har misforstået dig pga den måde du udtrykte dig på, som jeg nok opfattede mere negativt end det var ment. Jeg burde have fanget det bedre da du skrev noget i stil med, at skille tingene ad, for deri lå din ledetråd til resten du skrev:) Så tror faktisk vi er mere enige end som så og at jeg giver dig mere ret end du måske har opfattet, for Elvis lød mere 'slidt' som i 'slidt og rå' på den positive (anmelder)facon til at synge sej R.O.C.K:) Men nok om det. Smid mig en PM med en top 10 over dine favoritsange med Kongen, gider du:) Den ville jeg virkelig gerne se....Ja, bare hvis du lyster og gider selvfølgelig....
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3514 Sweetiebellefan 13 år siden

Lita Ford - Gotta Let Go

Lordi - Hard Rock Hallejujah

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3515 BN 13 år siden

Thomas E. Nielsen (3513) skrev:
Jeg nævnte det ikke for at argumentere eller belære, men blot som en 'hyggelig' nørde snak fra min side:) Så det var ikke for at 'rette' hvad du havde skrevet BN:-P

Det ved jeg skam godt - det var derfor jeg angav et "haha" og lavede en smiley ... ligesom nu. ;-)

I øvrigt er det gået op for mig, at vi har snakket lidt forbi hinanden tror jeg, eller at jeg har misforstået dig pga den måde du udtrykte dig på, som jeg nok opfattede mere negativt end det var ment. Jeg burde have fanget det bedre da du skrev noget i stil med, at skille tingene ad, for deri lå din ledetråd til resten du skrev:) Så tror faktisk vi er mere enige end som så og at jeg giver dig mere ret end du måske har opfattet, for Elvis lød mere 'slidt' som i 'slidt og rå' på den positive (anmelder)facon til at synge sej R.O.C.K:) Men nok om det.

Bingo! :-)

Smid mig en PM med en top 10 over dine favoritsange med Kongen, gider du:) Den ville jeg virkelig gerne se....Ja, bare hvis du lyster og gider selvfølgelig....

Det vil jeg hjertensgerne.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3516 Collateral 13 år siden

BN (3515) skrev:
Det vil jeg hjertensgerne.

Vil du ikke poste den også? Er ikke så meget inde i Elvis' forskellige perioder, men er meget nysgerrig på hvilke sange du/i finder bedst?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3517 Fellaheen 13 år siden

[url= H.U.G. - Afsked[/url]
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#3518 BN 13 år siden

Collateral (3516) skrev:
Vil du ikke poste den også? Er ikke så meget inde i Elvis' forskellige perioder, men er meget nysgerrig på hvilke sange du/i finder bedst?

Skal ske. :-) ... Den eneste ulempe ved en top 10 er, at den ikke dækker over alle de sjældent spillede, ja, for nogle nærmest ukendte perler.

Nogle mennesker, selv visse Elvis-fans forbinder ham mest med følgende populære numre, som også er dem der spilles mest i radioen:

Love Me Tender *
Hound Dog
Jailhouse Rock
In the Ghetto *
Suspicious Minds
Return to Sender
It's Now or Never
Devil in Disguise
Hard Headed Woman
Teddy Bear
Don't Be Cruel
Fever
Heartbreak Hotel
That's All Right Mama
King Creole
Always On My Mind *
Are You Lonesome Tonight * (flot vokal, men alt for sødladent nummer)
Can't Help Falling In Love *
Crying in the Chapel *
Wooden Heart

Af disse er det kun dem med fed skrift JEG regner blandt det ypperste han har indspillet. Og dem jeg har sat * ved, er nogle jeg ikke bryder mig om.

Men mere om det i en PM.
Gravatar

#3519 Collateral 13 år siden

BN (3518) skrev:
Skal ske. :-) ... Den eneste ulempe ved en top 10 er, at den ikke dækker over alle de sjældent spillede, ja, for nogle nærmest ukendte perler.

Nogle mennesker, selv visse Elvis-fans forbinder ham mest med følgende populære numre, som også er dem der spilles mest i radioen:

Love Me Tender *
Hound Dog
Jailhouse Rock
In the Ghetto *
Suspicious Minds
Return to Sender
It's Now or Never
Devil in Disguise
Hard Headed Woman
Teddy Bear
Don't Be Cruel
Fever
Heartbreak Hotel
That's All Right Mama
King Creole
Always On My Mind *
Are You Lonesome Tonight * (flot vokal, men alt for sødladent nummer)
Can't Help Falling In Love *
Crying in the Chapel *
Wooden Heart

Af disse er det kun dem med fed skrift JEG regner blandt det ypperste han har indspillet. Og dem jeg har sat * ved, er nogle jeg ikke bryder mig om.

Men mere om det i en PM.

Er væsentlig mere ukritisk når det kommer til Elvis kan jeg fornemme. Kan lide de fleste af de numre du lister. King Creole og Teddy Bear muligvis ikke så meget, men ellers kan jeg vidst lide resten. Selvom jeg ikke lytter til eksempelvis "In the Ghetto" særlig ofte da den IMO bliver lidt for meget.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3520 BN 13 år siden

Collateral (3519) skrev:
Er væsentlig mere ukritisk når det kommer til Elvis kan jeg fornemme. Kan lide de fleste af de numre du lister. King Creole og Teddy Bear muligvis ikke så meget, men ellers kan jeg vidst lide resten. Selvom jeg ikke lytter til eksempelvis "In the Ghetto" særlig ofte da den IMO bliver lidt for meget.

Bare for god ordens skyld: Dem jeg ikke har markeret med fed skrift eller sat * ved, er skam sange jeg godt kan lide. ... Men du ved nok, der er noget der hedder "god, bedre, bedst", og jeg regner dem for gode og i den bedre ende, men IKKE blandt de bedste. :-)

Skriv ny kommentar: