Gravatar

#3671 Hr. Nielsen 13 år siden

Benway (3668) skrev:
Overstående video har temmelig sikkert henvendt så mere til det mandlige køn. :)
Det behøver du ikke sige to gange:-D

BN (3669) skrev:
håber jeg, du læser med, Thomas
I do I do indeed:)

BN (3669) skrev:
'Ordinary World'
Kan jeg også rigtigt godt lide og er et af de numre der har fænget mig mere. Tilbage i 80'erne fandt jeg dem indrømmet dårlige, men det er jo mange år siden, så ikke umuligt at jeg i det rette selskab ville kunne nyde dem i dag;) Wild Boys siger mig dog stadig ikke ret meget.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3672 BN 13 år siden

Thomas E. Nielsen (3671) skrev:
Kan jeg også rigtigt godt lide og er et af de numre der har fænget mig mere.

Hvad med de to andre nyere numre, jeg har linket til?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3673 Benway 13 år siden

#3669+#3670 Velbekomme. Jeg kan lide det meste fra deres hånd i forskellige grader. Nok mest de tidligere ting - Rio og Arena-pladerne synes jeg er ganske uopslidelige - men bestemt også sagerne fra Ordinary World-perioden.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3674 Hr. Nielsen 13 år siden

BN (3672) skrev:
Hvad med de to andre nyere numre, jeg har linket til?
De er såmænd udemærkede, men de fænger mig ikke på samme måde som Ordinary World.
Gravatar

#3675 Castanea 13 år siden

[url= - Some Things Never Change[/url]

Kan det passe, at det var dig, der linkede til nummeret i sin tid, Benway? Det har forfulgt mig siden, hvilket er pisse irriterende, fordi det er virkeligt et dårligt album. :)
Gravatar

#3676 Fellaheen 13 år siden

Benway (3666) skrev:
Er kommet i Duran Duran-humør og genoplever, hvor mange uimodståelige sager de har fået lavet.

Min yndlingssang er deres er dog uundgåeligt [url= Chauffeur[/url] som er en herlig skæv og kras sag. Videoen blev aldrig noget stort hit på MTV af ret åbenlyse årsager. :)

Men, men, men - hvilke andre sange har de skrevet og udført som på nogen måde når "The Chauffeur" til sokkeholderne? "Save a Prayer" f.eks. er et glimrende nummer, men dog så langt fra den gådefude nyromantik i The Chauffeur.
Gravatar

#3677 Benway 13 år siden

#3675 Jep. Synes det er et rigtig godt nummer, og har selv haft det på hjernen i evigheder uden nogensinde at have hørt resten af pladen. Jeg kan godt huske, du nævnte, at resten af albummet stank. :)

#3676 Jeg kan som nævnt godt lide særlig de tidlige ting, men The Chauffeur er helt i sin egen klasse.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3678 Fellaheen 13 år siden

[url= Rex - Gir[/url]

[url= - Taking Islands in Africa[/url]
Gravatar

#3679 Takfornu 13 år siden

Benway (3666) skrev:
Er kommet i Duran Duran-humør og genoplever ....

Ihhh det nummer havde jeg helt glemt, så nu har jeg siddet den sidste time på YouTube og kigget på deres og andre 80er grupper :-)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3680 Hr. Nielsen 13 år siden

Navarre3 (3679) skrev:
80er grupper
Jeg kan ellers godt komme med et par bud på sådanne, men tvivler på de falder i jeres mere syntetiske avantgarde smag (sagt med et smil naturligvis:-D

Skriv ny kommentar: