Gravatar

#4061 Mr. Chriss 12 år siden

Bruce Springsteen Tracks box set :)
Gravatar

#4062 BN 12 år siden

Pécuchet (4053) skrev:
Lou Reed - Street Hassle

En af de bedste sange nogensinde, hvilket Benway også kan skrive under på, tror jeg. Det er vist kun Foeller, der er ude i en skør vildfarelse denne gang.

Nah, må jeg så bede om Simple Minds' version:

Den er da klart bedre end Lou Reeds tynde originaludgave med hans ringe vokal og den der lokums-sound.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4063 MallePalle 12 år siden

Xander - "Os to og mine lagner"

Laver homework og lytter til musik. Dejlig mandag.
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#4064 Fellaheen 12 år siden

MallePalle (4063) skrev:
Xander - "Os to og mine lagner"

Laver homework og lytter til musik. Dejlig mandag.

Men du eksisterer jo slet ikke i virkeligheden.
Gravatar

#4065 Collateral 12 år siden

CCR - Long As I Can See the Light
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4066 Pécuchet 12 år siden

Det ondes skygge har rejst sig ved hovedgærdet.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#4067 Richard Burton 12 år siden

Benway (4060) skrev:
Åh ja, den er mesterlig. :) Det var for øvrigt lidt af en overraskelse, da jeg hørte den første gang, og så Bruce Springsteen pludselig dukker op i slutningen af nummeret.

Bossen måtte ikke indspille musik mellem 75 og 78 pga. retssagen mod hans manager Mike Appel. Derfor er han formentlig ikke krediteret for sin sang på nummeret :) Var Link Wray ikke med på Lou Reeds albums engang? Robert Gordon fik nummeret Fire samme år, 78,, skrevet til Elvis, fordi Elvis døde og Link Wray var med på det album.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4068 Richard Burton 12 år siden

Fellaheen (4064) skrev:
Men du eksisterer jo slet ikke i virkeligheden.

Gid man kunne sige det om Xander.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4069 MMB 12 år siden

Richard Burton (4068) skrev:
Gid man kunne sige det om Xander.

QFT
Gravatar

#4070 Benway 12 år siden

Richard Burton (4067) skrev:
Bossen måtte ikke indspille musik mellem 75 og 78 pga. retssagen mod hans manager Mike Appel. Derfor er han formentlig ikke krediteret for sin sang på nummeret :) Var Link Wray ikke med på Lou Reeds albums engang? Robert Gordon fik nummeret Fire samme år, 78,, skrevet til Elvis, fordi Elvis døde og Link Wray var med på det album.

Ah tak for oplysningen. Ang. Link Wray er det muligt, men jeg ikke kan ikke komme i tanke om at have stødt på hans navn i forbindelse med Lou Reed.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: