En af de bedste sange nogensinde, hvilket Benway også kan skrive under på, tror jeg. Det er vist kun Foeller, der er ude i en skør vildfarelse denne gang.
Nah, må jeg så bede om Simple Minds' version:
Den er da klart bedre end Lou Reeds tynde originaludgave med hans ringe vokal og den der lokums-sound.
Åh ja, den er mesterlig. :) Det var for øvrigt lidt af en overraskelse, da jeg hørte den første gang, og så Bruce Springsteen pludselig dukker op i slutningen af nummeret.
Bossen måtte ikke indspille musik mellem 75 og 78 pga. retssagen mod hans manager Mike Appel. Derfor er han formentlig ikke krediteret for sin sang på nummeret :) Var Link Wray ikke med på Lou Reeds albums engang? Robert Gordon fik nummeret Fire samme år, 78,, skrevet til Elvis, fordi Elvis døde og Link Wray var med på det album.
Bossen måtte ikke indspille musik mellem 75 og 78 pga. retssagen mod hans manager Mike Appel. Derfor er han formentlig ikke krediteret for sin sang på nummeret :) Var Link Wray ikke med på Lou Reeds albums engang? Robert Gordon fik nummeret Fire samme år, 78,, skrevet til Elvis, fordi Elvis døde og Link Wray var med på det album.
Ah tak for oplysningen. Ang. Link Wray er det muligt, men jeg ikke kan ikke komme i tanke om at have stødt på hans navn i forbindelse med Lou Reed.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#4061 Mr. Chriss 12 år siden
#4062 BN 12 år siden
Nah, må jeg så bede om Simple Minds' version:
Den er da klart bedre end Lou Reeds tynde originaludgave med hans ringe vokal og den der lokums-sound.
#4063 MallePalle 12 år siden
Laver homework og lytter til musik. Dejlig mandag.
#4064 Fellaheen 12 år siden
Men du eksisterer jo slet ikke i virkeligheden.
#4065 Collateral 12 år siden
#4066 Pécuchet 12 år siden
#4067 Richard Burton 12 år siden
#4068 Richard Burton 12 år siden
Gid man kunne sige det om Xander.
#4069 MMB 12 år siden
QFT
#4070 Benway 12 år siden
Ah tak for oplysningen. Ang. Link Wray er det muligt, men jeg ikke kan ikke komme i tanke om at have stødt på hans navn i forbindelse med Lou Reed.