Nej, min PC har overført sig mærkeligt det sidste stykke tid, men efter en formatering virker den igen. Jeg er dog lidt småberuset i øjeblikket, så jeg venter med at spille det til i morgen, selvom soundtracket opstemte (det vist en misvisende beskrivelse?) gevaldigt.
Nej, jeg har smadret min PC i raseri, så nu har jeg kun min gamle MacBook. Så jeg har ikke gode forudsætninger for PC gaming. Det er dog et spil, jeg har hørt gode ting om.
Ditto. Alt lige fra kosmisk hedenskab og hyrder, der søger søde blomster, til måger og drypstensmelankoli har figureret i de mange anbefalinger. En form for antikveret og fortidig isolation, hvilket, for mig, minder lidt om Claussen:
Midt i Nordens stormomsuste Hjørne rejser sig det solindspundne Træ, i hvis friske Løv er frodig Læ. Sorg og Sødme, Drøm og Grubleri, alle Nordens Fugle bor deri.
Vi er Sang — vil intet heller være. Lyt dog til vort Fuglekor, I kære, hver har sit at lære, sit at bære, Tankers Kval og fyrig Melodi! Nordens nye Muser gaar forbi.
Stundum høres Stemmen mægtig kalde, som én Fylgie raabte over alle! tilbød Verdens Skarer udenfor Lykke af den Lykke, der blev vor.
Hvem kan læge Verdens vantro Slægt? Den, som tror paa Træet, bliver lægt, men Fornægteren bli'r aldrig lægt.
Den, som tror paa Frelsens rige Naade, bliver lægt Den, som tror paa Telegrafens Traade — som er Tidens Tro — vil blive lægt.
Alle bliver lægt. Kun den arme Mand, som intet tror, stævner ulægt til den mørke Jord.
Vi vil tro paa Nordens Fugletræ, tro paa Nordens Fylgie, tro paa Slægten, som er groet i disse Grenes Læ. Dybt har Somren mærket Dal og Høje, Sejren kyssed Drømmen i vort Øje.
Richard Marvin's fremragende score til serien 'Six Feet Under'. Glæder mig meget til et gensyn med serien, hvis ellers bare HBO nordic kunne få nosset sig sammen og komme til Danmark!
Stitch by stitch, stitching it together Deadline looms, don't you know the client's always right? Even if my fabric choice was perfect Gotta get them all done by tonight Pinkie Pie, that color's too obtrusive Wait until you see it in the light I'm sewing them together!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
#4091 Pécuchet 11 år siden
Har du købt det? Det er forholdsvist billigt.
#4092 JannikAnd 11 år siden
#4093 Pécuchet 11 år siden
Ditto. Alt lige fra kosmisk hedenskab og hyrder, der søger søde blomster, til måger og drypstensmelankoli har figureret i de mange anbefalinger. En form for antikveret og fortidig isolation, hvilket, for mig, minder lidt om Claussen:
Midt i Nordens stormomsuste Hjørne
rejser sig det solindspundne Træ,
i hvis friske Løv er frodig Læ.
Sorg og Sødme, Drøm og Grubleri,
alle Nordens Fugle bor deri.
Vi er Sang — vil intet heller være.
Lyt dog til vort Fuglekor, I kære,
hver har sit at lære, sit at bære,
Tankers Kval og fyrig Melodi!
Nordens nye Muser gaar forbi.
Stundum høres Stemmen mægtig kalde,
som én Fylgie raabte over alle!
tilbød Verdens Skarer udenfor
Lykke af den Lykke, der blev vor.
Hvem kan læge Verdens vantro Slægt?
Den, som tror paa Træet, bliver lægt,
men Fornægteren bli'r aldrig lægt.
Den, som tror paa Frelsens rige Naade,
bliver lægt
Den, som tror paa Telegrafens Traade
— som er Tidens Tro — vil blive lægt.
Alle bliver lægt.
Kun den arme Mand, som intet tror,
stævner ulægt til den mørke Jord.
Vi vil tro paa Nordens Fugletræ,
tro paa Nordens Fylgie, tro paa Slægten,
som er groet i disse Grenes Læ.
Dybt har Somren mærket Dal og Høje,
Sejren kyssed Drømmen i vort Øje.
#4094 Pécuchet 11 år siden
#4095 Snaden 11 år siden
[url= Feet Under 2[/url]
Richard Marvin's fremragende score til serien 'Six Feet Under'. Glæder mig meget til et gensyn med serien, hvis ellers bare HBO nordic kunne få nosset sig sammen og komme til Danmark!
#4096 Sweetiebellefan 11 år siden
Stitch by stitch, stitching it together
Deadline looms, don't you know the client's always right?
Even if my fabric choice was perfect
Gotta get them all done by tonight
Pinkie Pie, that color's too obtrusive
Wait until you see it in the light
I'm sewing them together!
#4097 Snaden 11 år siden
#4098 Pécuchet 11 år siden
R.I.P.
#4099 Hr. Nielsen 11 år siden
#4100 Collateral 11 år siden
Er det godt? Kunne super godt lide Uno og synes der var nogle enkelte rigtig fede sange på Dos ved en enkelt gennemlytning også.