Ja, så blev det tid til en ny tråd, hvor vi kan berette om, hvad vi sider og lytter til. Lige nu sidder jeg med lidt dokumentarbejde og kan fornøje mig med en iTunes-playlist bestående af Katatonias "The Great Cold Distance" og deres opsamlingsboks "Black Sessions". Det er fantastisk efterårsmusik.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg er jo mere til heavy, men jeg må nok indrømme at jeg er ret vild med den single Beyoncé har ude. Hun synger fanme godt, og der er brugt rigtige instrumenter..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Der er ikke nogen som Katatonia, der forstår at bringe efterårsmelankolien frem - bare tag Travis Smiths cover art work... Især på "Tonight's Decision" - spooky, desolate and haunting!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Jeg tog lige en pause og skyndte mig oven på for at nyde mit nye anlæg med uddrag fra:
World on a String - do (fantastisk instrumentalplade!) Porty - Tangram Lambchop - Is a Woman Eva Cassidy - Songbird (frygteligt meget støj på ... øv) Tool - 10.000 Days Joe Satriani - Super Colossal Glenn Hughes - Soul Mover (skidt produktion) Sting/Clapton - It's probably me (Nice!)
Det er farligt at opgradere sit anlæg. Det bliver pludselig meget tydeligt, hvilke af ens cd'er, der er godt eller skidt indspillet, og der er desværre temmelig mange, der ligger i sidstnævnte kategori.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-yoshimura 19 år siden
Gammel tråd
#2 davenport 19 år siden
#3 filmz-Angel Eyes 19 år siden
#4 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#5 filmz-yoshimura 19 år siden
World on a String - do (fantastisk instrumentalplade!)
Porty - Tangram
Lambchop - Is a Woman
Eva Cassidy - Songbird (frygteligt meget støj på ... øv)
Tool - 10.000 Days
Joe Satriani - Super Colossal
Glenn Hughes - Soul Mover (skidt produktion)
Sting/Clapton - It's probably me (Nice!)
Det er farligt at opgradere sit anlæg. Det bliver pludselig meget tydeligt, hvilke af ens cd'er, der er godt eller skidt indspillet, og der er desværre temmelig mange, der ligger i sidstnævnte kategori.
#6 elwood 19 år siden
Har lige fyret noget Diana Krall på det hjælper lidt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 filmz-Narniabæver 19 år siden
Orbital - Dwr Budh
#9 McPeter 19 år siden
#10 akerman 19 år siden