På mp3-afspilleren: Audioslave - Getaway Car Tom Waits - Road To Peace (årets bedste sang) Olesen-Olesen - Hvem I Ilden? The Greenhornes - There Is An End Marvin Gaye - Trouble Man The Rolling Stones - Moonlight Mile Tower of Power - Real Deal
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
#93 - Har du set Rolling Stones Rock and Roll Circus? Det kan godt være, at hun gav Lennon en anden karriere, men for hulen hun er da irriterende der, hvor Lennon ellers gør det rigtig godt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#94 - nej desværre ikke, har ikke set den... men jo siger da heller ikke hun ikke er irriterende (kan jeg meget nemt forestille mig hun er), men siger bare Lennon er bedre solo.
Hører lige nu "Allergic (To Thoughts Of Mother Earth)" af Placebo - den brændte sig fast i mit hoved i går morges og den har ikke været villig til at komme ud siden. 41 afspilninger siger itunes - og jeg kan stadig ikke komme mig over hvor fedt guitar riff'et er...
I min rus fik jeg igår også købt Placebos "Soulmates never die - Live in Paris", efter en tur på projektoren og fuld skrald på dts sporet må jeg sige at den varmt kan anbefales!
#91 dyg 19 år siden
#92 filmz-michaell 19 år siden
Audioslave - Getaway Car
Tom Waits - Road To Peace (årets bedste sang)
Olesen-Olesen - Hvem I Ilden?
The Greenhornes - There Is An End
Marvin Gaye - Trouble Man
The Rolling Stones - Moonlight Mile
Tower of Power - Real Deal
#93 Martindan 19 år siden
næ, mange hader Yoko Ono for at ha dræbt Beatles... jeg siger hun gav John Lennon en karriere der er værd at huske...
elsker Lennon solo (også selvom svampe og psykedelisk musik godt kan nævnes her igen :)
#94 dyg 19 år siden
#95 Martindan 19 år siden
#96 filmz-Narniabæver 19 år siden
Fergie - Fergielicious
Og Fun Factory - Prove Your Love på Pulsradio.
#97 filmz-Angel Eyes 19 år siden
Bikstok Røgsystem: "Over stok og sten"
...og godt nytår til jer alle!
#98 filmz-sanjo 19 år siden
Skrækkeligt..
#99 filmz-mrhands 19 år siden
#100 b e c h 19 år siden
41 afspilninger siger itunes - og jeg kan stadig ikke komme mig over hvor fedt guitar riff'et er...
I min rus fik jeg igår også købt Placebos "Soulmates never die - Live in Paris", efter en tur på projektoren og fuld skrald på dts sporet må jeg sige at den varmt kan anbefales!