Gravatar

#81 nakalay 19 år siden

#80 Du lytter til åbenlyst homoseksuelle bands: gay, gayer, gayest. No offence til Burzum. Du skulle dog feje for egen dør i første omgang.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#82 filmz-mrhands 19 år siden

Burzum (Varg) og Graveland (Rob Darken) er næppe homoseksuelle. Prøv at svine musikken til i stedet for kunstnerne, for det er der jo ingen hold i.

Er det Sigur Rós på det ene billede?
Gravatar

#83 nakalay 19 år siden

#82 Ja, det er Sigur Rós. Og jeg kan godt se, at det er smartere, at sværte hele genrer til i stedet for de enkelte bands. Godt bemærket.
Gravatar

#84 dyg 19 år siden

#83 - Det var et svagt comeback, det må du kunne gøre bedre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#85 filmz-Angel Eyes 19 år siden

Hvad er det for en unødig tilsvining af My Dying Bride og Nightwish? Bare fordi det ikke er dødsmetal, men rent faktisk metalmusik med melodier der fungerer (og begge bands besidder immervæk en teknisk kunnen og kompositoriske evner, som Burzum ikke når til sokkeholderne)? Give me a break!

Btw, hører for øjeblikket Deftones: Saturday Night wrist, Porcupine Tree: Up the Downstairs, In Flames: Come Claity og Korn: Issues - alle julegaver :)
"Up the Downstairs" overraskede mig virkelig - det er langt mere rocket end Porcupine Trees nyere albums, men fuck hvor er det fængende! Super guitar-stykker på hele pladen, og mange små melodistumper, som hænger ved med det samme...
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#86 nakalay 19 år siden

#84 Hvad er dit formål i denne tråd? Du synes at have mere travlt med at intrigere end at holde dig til emnet. Ja, jeg har en svaghed for HIM; hil hellere mangfoldigheden, hippie.
Gravatar

#87 filmz-Angel Eyes 19 år siden

#86: Jeg er med dig på HIM-vognen - det rocker sgu, og deres cover-version af Chris Isaacks "Wicked Game" er fænomenal!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#88 dyg 19 år siden

#86 - At komme med udtryk for min musiksmag. Det gjorde jeg i første omgang ved at grine af de der heartagram-freaks og deres, efter min mening, intetsigende og elendige lyrik og musik.

Jeg beklager meget min udtalelse i #84, men du plejer altid at være rap i replikken, og det ligner dig ikke at resignere sådan.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#89 nakalay 19 år siden

#88 Fint, så har vi vist endelig fået slået på plads, at du ikke bryder dig om HIM. :)
Jeg føler det samme for fx The Beatles og deres svampemusik. Det skal jeg dog nok undlade at komme videre ind på, ellers kan vi jo fortsætte i en evighed.
Gravatar

#90 filmz-Narniabæver 19 år siden

Luiz Ejlli - Fire and Cold

Tina Karol - Show Me Your Love
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: