Gravatar

#111 filmz-grev_michal 19 år siden

hmm skulle jeg hoppe med på æresvognen og kradse lidt vinyl af :-)
Gravatar

#112 dyg 19 år siden

Jeg vælger også at lytte til Mr. Bowie. Har lige læst en artikel i Nyhedsavisen, hvor de kalder Tin Machine for Bowies absolutte bundskraber. Så det vælger jeg at lytte til, for jeg finder det ret godt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#113 Benway 19 år siden

#112 Det synes jeg også det er. Hvis jeg skulle pege fingre af et album ville det snarere være "Let's Dance", men selv det har nu nogle gode elementer.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#114 Martindan 19 år siden

Bowie her også i dagens anledning.
for cryin' out loud......
Gravatar

#115 filmz-yoshimura 19 år siden

Min nys ankomne Michael Hedges - Beyond Boundaries ... akustisk guitar i verdensklasse af manden, der var for fingerpicking, hvad Hendrix var for elguitaren.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#116 filmz-michaell 19 år siden

Har hørt Led Zeppelin II hele dagen...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#117 filmz-sanjo 19 år siden

Det kan man også hører hele tiden, glem ikke at hører I og III ;)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#118 Bates 19 år siden

PT. står den på

RJD2, DJ Shadow og DJ Krush...lækkert musik! :)
Gravatar

#119 filmz-michaell 19 år siden

#118 Helt klart mand, RJD2 er the shit. Deadringer er hans fedeste album!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#120 dyg 19 år siden

Gik fra Bowie over i noget King Diamond, The Who og til sidst lidt Talking Heads igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: