For tiden står den på X-Ecutioners, Tom Petty, Nine Inch Nails, Sisters of Mercy og Tom Waits...dog er Däleks nye det der absolut rykker mest på tracklisten plus hans tidligere "Absence", to virkeligt fremragende albums!
Shopper rundt efter nyt og inspireret af de seneste prisuddelinger, så vil jeg lige høre, om der er nogen, der kan give Veto eller Band Ane nogle gode ord med på vejen?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#197 Jeg giver i hvert fald gerne Veto gode ord med på vejen! Første gang jeg hørte dem, syntes jeg ikke lige det var sagen. Min umiddelbare kommentar var vist: "Han synger lissom ham klynkehovedet i The Cure. Ellers tak. Jeg springer over."
Heldigvis fik jeg endnu en mulighed for at lytte til dem. Her måtte jeg overgive mig helt og aldeles! There's A Beat In All Machines er et uforskammet godt album i mine ører.
(Faktisk røg CD'en på afspilleren inden dette indlæg var skrevet færdig.)
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Moby 18. God at få øjne til (selv om det er tre timer siden, jeg stod op).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#191 filmz-Narniabæver 18 år siden
#192 b e c h 18 år siden
#193 dolphinfriendly 18 år siden
#194 filmz-Bruce 18 år siden
#195 filmz-Narniabæver 18 år siden
#196 Captain Vallo 18 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#197 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#198 filmz-mrhands 18 år siden
#199 Captain Vallo 18 år siden
Jeg giver i hvert fald gerne Veto gode ord med på vejen!
Første gang jeg hørte dem, syntes jeg ikke lige det var sagen. Min umiddelbare kommentar var vist:
"Han synger lissom ham klynkehovedet i The Cure. Ellers tak. Jeg springer over."
Heldigvis fik jeg endnu en mulighed for at lytte til dem.
Her måtte jeg overgive mig helt og aldeles!
There's A Beat In All Machines er et uforskammet godt album i mine ører.
(Faktisk røg CD'en på afspilleren inden dette indlæg var skrevet færdig.)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#200 filmz-yoshimura 18 år siden