Gravatar

#201 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#199 - Tak. Den er købt.

Hvad med The Good, the Bad & the Queen... nogen, der har noget at sige om dem?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#202 Captain Vallo 18 år siden

Lad høre, hvad du synes ...
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#203 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Will do. Opdagede, at The Good, The Bad etc. var produceret af Dangermouse, så den bestilte jeg også lige.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#204 filmz-Narniabæver 18 år siden

Ben Folds & William Shatner - Rockin' the Suburbs
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#205 elwood 18 år siden

Et godt mix med Koji Kondo
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#206 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#204 - Dén William Shatner? He, jeg har vist stadigt hans version af Lucy in the Sky with Diamonds liggende et sted. Det er godt nok et knaldet nummer :-)
Gravatar

#207 filmz-Narniabæver 18 år siden

Det er William Shatner fra Over Hækken der giver en tale midt under Rockin' the Suburb!
Gravatar

#208 Martindan 18 år siden

ikke at det er noget jeg hører tit, men hørte forleden Steven Seagals ene single.
han er bedre end Hassel the hoff. men... ja har sådan... det var meget midt i. ikke så dårligt som forventet men heller ikke godt.

ellers står den på Love Cokebirds fra Kaptajn Unmack, The Good The Bad and The Queen, og Nick Cave Nocturama.
for cryin' out loud......
Gravatar

#209 filmz-Narniabæver 18 år siden

Cosmic Gate - Should Have Known
Gravatar

#210 filmz-incubus 18 år siden

Min egen Top 100, der indeholder en masse forskelligt lige fra RATM til Robbie Williams over Jamie Cullum og videre over Toto og rundt omkring SOAD.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: