Gravatar

#221 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#217 - Jeg er generelt glad for albummet, men det er ikke helt i top. Som du selv siger, så er der noget virkeligt godt og noget mere middelmådigt. Synes dog, at det er blevet bedre efter at have lyttet nogle gange. Men det er klart Veto, der ryger oftest på af de to.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#222 filmz-incubus 18 år siden

Cornell har da også en af de fedeste sangstemmer man har hørt i lang tid. Ved du hvornår hans soloprojekt udkommer?
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#223 El vez 18 år siden

#222 Jeg har ikke rigtig fulgt med, opsnappede bare de to udgivelser og var imponeret :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#224 filmz-yoshimura 18 år siden

Nød her til morgen på min togrejse:

Hammer of the Gods live-dvd (Mike Portnoy, Paul Gilbert, Daniel Gildenlöw og Dave LaRue spiller Led Zeppelin)

Jorn Lande - Gathering
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#225 lyspunkt 18 år siden

Lidt 90´er nostalgi Dizzy Mizz Lizzy. De kunne godt se at komme med noget nyt :)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#226 elwood 18 år siden

haha ahh ja jeg glemmer ikke den Tim C. koncert jeg var til på train, hvor han spillede de nye numre fra hans cd.

Da han så var hen mod slutningen af Koncerten så slog han lige, hedder det Acorden an til Silverflame, og folk gik helt amok, og han stod bare undrene og sagde "Er der noget galt, hvorfor skriger i sådan?" og så gik de ellers amok med Gamle DML sange, det var fedt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#227 filmz-Narniabæver 18 år siden

Brian Kennedy - Every Song Is A Cry For Love
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#228 filmz-yoshimura 18 år siden

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#229 Bates 18 år siden

Ryu - Yellow Bamboo 4898 (featuring Shuzan Morita)
Gravatar

#230 filmz-yoshimura 18 år siden

#229 FYI Se evt. #228

Skriv ny kommentar: