#158 ja det er en herlig serie. Det er der 2 ting der pisser mig lidt af ved den serie. For det første kan Kara Thrace åbenbart alt. For det andet hvad sker der lige for alle de pressefolk? Har de ikke andet og lave? De har en læge til hele flåden, hvad med omskole nogle af dem? Eller får nogle af dem lært at flyve eller noget andet brugbart.
CD: Within Temptation: "The Heart of Everything" bliver ved med at snurre på anlægget til tonerne af min indre frustration over ikke at have fået billet til koncerten d. 20. april :(
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Altså så vidt jeg ved træner de piloter hele tiden, men jo hende Starbuck er lidt "the heroine" men what the frak, let's just watch this frakkin good series, you motherfrakker ; )
På den bærbare: Katatonia "The Great Cold Distance" og "The Black Sessions" på shuffle. Gid det var lidt mørkere (udenfor, altså).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Synes personligt "Lateralus" er et mere helstøbt album, men der er visse sange på "10.000 Days" som bare berør mig vildt stærkt, særligt titlenummeret og "Wings for Marie", der får tårer frem i mine øjne hver gang!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
#161 inflector 17 år siden
#162 filmz-Angel Eyes 17 år siden
#163 Bohemian 17 år siden
Altså så vidt jeg ved træner de piloter hele tiden, men jo hende Starbuck er lidt "the heroine" men what the frak, let's just watch this frakkin good series, you motherfrakker ; )
Hvornår er sæson 3 på vej til dvd?
#164 filmz-yoshimura 17 år siden
#165 b e c h 17 år siden
#166 filmz-yoshimura 17 år siden
#167 b e c h 17 år siden
Complex, men damn den vinder i det lange løb...
#168 filmz-Angel Eyes 17 år siden
#169 b e c h 17 år siden
Cool!
Efter endt gennemlytning af 10.000 - hoppede jeg direkte videre til Lateralus, som jeg har hørt noget midre, den føles stadig lidt kaotisk...
#170 filmz-Angel Eyes 17 år siden