Albummet er virkelig genialt. Det er sjældent at man hører en cd, hvor der ikke bare er et enkelt nummer på man ikke bryder sig om eller simpelthen ikke kan lide. Jeg har det lige netop sådan med dette album. Lyrikken er enkel men dyb og rammende. The Gardens Tale er et fedt nummer. Det er en rigtig god idé at hoppe med på moden og blande dansk og engelsk lyrik sammen. I dette tilfælde er valget af Johan Olsen fra Magtens Korridorer virkelig godt.
Andre sange jeg kunne tænke mig at fremhæve er fx sangen som er "Very heavily inspired by the true sheriff Johnny Cash", Sad Man's Tongue. Hvor er det da bare en lækker lyd. Eller track nummer to, Mr. & Mrs. Ness. Fedeste lyd jeg længe har hørt. Eller "vrøvlesangen" nummer otte på albummet. A Moment Forever. Michael Poulsen får puttet lidt volapyk ind i en ellers rammende tekst og slipper utrolig godt afsted med det. Dejlig nyskabende lyd.
Jeg havde i forvejen meget høje forventninger til dette album. Alle er blevet indfriet og endnu mere til. Det er absolut noget af det bedste jeg nogensinde har hørt.
6/6
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#173 Det er også superfedt, at de har lagt sig så tæt op af Slayers "Seasons in the Abyss" i "Mr. & Mrs. Ness" - det giver virkelig nummeret en fed kant.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
BSG på dvd'en - denne gang er det dog ikke mig selv. Min nye kæreste er blevet helt optaget af den. Jeg tror, han er lettere forundret over, at en lille pige som jeg er til sci-fi, Deadwood mv...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg er tvangsindlagt til Dirty Dancing, The Piano, Orlando, Sound of Music etc ...
Ikke nødvendigvis ringe film, men der er sgu ikke så meget fart over feltet.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hvis jeg kommer i det filmhumør, ser jeg den gerne selv. Aldrig om jeg ville tvinge et hankønsvæsen til at se tøsefilm, hvis han absolut ikke kan fordrage dem! Det kan han vist ikke - han overlevede i hvert fald ikke en gang et helt afsnit af Greys Anatomy...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
lige nu hører jeg Das Efx - Real Hip-Hop ÆGTE hip-hop som det blev lavet engang inden lortet blev forpestet af det samme mainstream lort der nu blir spillet 24/7 i radioen!
CD: No Doubt - No Doubt (fra dengang de lavede underholdende Ska-pop) "Walkman": Gallhammer - The Dawn Of... (tre japanske teenage-tøser, der laver cool black/doom metal) DVD: Eddie Izzard - Dress To Kill PC: Actua Tennis 3
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#171 Bony 17 år siden
Cd'en har kørt uden stop siden tirsdag. Og den kommer ikke af foreløbigt.
#172 inflector 17 år siden
#173 Bony 17 år siden
Albummet er virkelig genialt. Det er sjældent at man hører en cd, hvor der ikke bare er et enkelt nummer på man ikke bryder sig om eller simpelthen ikke kan lide. Jeg har det lige netop sådan med dette album. Lyrikken er enkel men dyb og rammende. The Gardens Tale er et fedt nummer. Det er en rigtig god idé at hoppe med på moden og blande dansk og engelsk lyrik sammen. I dette tilfælde er valget af Johan Olsen fra Magtens Korridorer virkelig godt.
Andre sange jeg kunne tænke mig at fremhæve er fx sangen som er "Very heavily inspired by the true sheriff Johnny Cash", Sad Man's Tongue. Hvor er det da bare en lækker lyd. Eller track nummer to, Mr. & Mrs. Ness. Fedeste lyd jeg længe har hørt. Eller "vrøvlesangen" nummer otte på albummet. A Moment Forever. Michael Poulsen får puttet lidt volapyk ind i en ellers rammende tekst og slipper utrolig godt afsted med det. Dejlig nyskabende lyd.
Jeg havde i forvejen meget høje forventninger til dette album. Alle er blevet indfriet og endnu mere til. Det er absolut noget af det bedste jeg nogensinde har hørt.
6/6
#174 filmz-yoshimura 17 år siden
#175 tiny 17 år siden
#176 filmz-yoshimura 17 år siden
Jeg er tvangsindlagt til Dirty Dancing, The Piano, Orlando, Sound of Music etc ...
Ikke nødvendigvis ringe film, men der er sgu ikke så meget fart over feltet.
#177 tiny 17 år siden
Hvis jeg kommer i det filmhumør, ser jeg den gerne selv. Aldrig om jeg ville tvinge et hankønsvæsen til at se tøsefilm, hvis han absolut ikke kan fordrage dem! Det kan han vist ikke - han overlevede i hvert fald ikke en gang et helt afsnit af Greys Anatomy...
#178 filmz-Narniabæver 17 år siden
#179 chronaden 17 år siden
ÆGTE hip-hop som det blev lavet engang inden lortet blev forpestet af det samme mainstream lort der nu blir spillet 24/7 i radioen!
#180 dyg 17 år siden
"Walkman": Gallhammer - The Dawn Of... (tre japanske teenage-tøser, der laver cool black/doom metal)
DVD: Eddie Izzard - Dress To Kill
PC: Actua Tennis 3