Gravatar

#51 lagoni 19 år siden

Er lige stået op og spiser nu morgenmad. Jeg er vist blevet nogenlunde rask, så vil forsøge mig med en løbetur og lektier lidt senere. Har gruppearbejde i et kedeligt fag i morgen, bør nok få taget mig sammen til at læse.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#52 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 36 Lyder som en go' aften :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#53 Scherlund 19 år siden

#49 Jeg må desværre også melde afbud i år. Har stortset kun en weekend fri resten af året. Med fri mener jeg at det er den eneste weekend hvor jeg ikke har opgave for. Den er selvfølgelig blevet booket op med to julefrokoster. Januar ser heller ikke bedre ud (hader eksamener). Men februar er straks bedre. Men så er der ikke så meget julefrokost over det. Men vi kan sikkert finde en anden undskyldning for at se film, drikke os stive og sætte lyden til et fundament rystende niveau.

Hvis du altså kan vente så længe med at få bioen i ordnet.

Måske man skulle lave et lille bankjob så man har råd til en bærbar. Det har er livet. Stene internet (her i blandt filmz) mens de andre snakker om Ox "programmering"
Gravatar

#54 davenport 19 år siden

Ja, selvfølgelig har i ikke tid... ;)

Nej, den skulle sku gerne være klar inden nytår!

Og Scherlund: følg med i skolen. SLACKER!

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#55 DarkLight 19 år siden

Nååå, davenport. Det er bestemt ikke fordi vi ikke vil.
Det er bare at smide en dato i det nye år, så er vi/jeg klar.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#56 filmz-Bruce 19 år siden

#52 Ja, helt i top :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#57 lagoni 19 år siden

Tilbage fra løbetur. Løbesko gået i stykker. Øv.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#58 davenport 19 år siden

DL:
Det ville faktisk være federe for mig at invitere når det hele er klar.
Så kan man relaxxxe total, og kun koncenterer sig om hvem der hænter den næste....kasse...

Jeg kommer med en dato, når jeg har fundet ud af en slutdag på det her langstrakte projekt. (Det skulle ha været færdigt for over 2 mdr. siden)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#59 mini_jette 19 år siden

Strækker mig..! Er ved at ligge sidste hånd på min portofolio som skal afleveres imorgen, har siddet 2 hele dage foran skærmen, så jeg er ved at kunne mærke det i ryggen..!
Resten af aftenen tror jeg skal så på lidt godt at spise og så en film... (Kan ikke helt tage mig sammen til at se Alias, efter jeg så 1 afsnit af 5 sæson og verdens største katastrofe indtraf...)
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#60 Scherlund 19 år siden

#54 Never!

Er lige kommet tilbage fra at regne på nationaløkonomi. Har nu kastet mig over privatøkonomien. Har nemlig fået min forskudsopgørelse. Desværre kan jeg ikke genkende nogen af talene overhovedet. Tror jeg vil ringe og høre dem ad. Kan nemlig slet ikke få det til at passe nogen steder.
Samlet forskudsskat er vel det man skal have betalt i løbet af året. For så bliver jeg en glad mand. For så har jeg allerede betalt 5k for meget. Det kan jeg bare ikke få til at passe i mit hoved. Tjekker jeg nemlig tallene igennem får jeg det kun til at jeg har betalt ca. 2500 for meget. Kan slet ikke finde ud af det.

Skriv ny kommentar: