lavede en ny tråd ellers sidder man og fordriver tiden med at hjælper kæresten med hendes engelsk speciale, der skal aflevers i morgen. Det er sgu hårdt for sådan en ikke videre sprog kyndig som mig. puuuuhhhhhhh. 63 sider tilbage.
#2 er ellers ikke den hurtigste fugl på taget når det gælder nye tråde eller er det linket du mener, for det var jeg lige ved at glemme :)
fed serie, hvor langt er du? er selv midtvejs i anden sæson, se den sammen med kæresten, så den har ligget stille noget tid nu (pga #1). Det er jo også derfor jeg hjælper hende, så vi kan få gang i den igen.....suk når tilbage til retteriet der er Six Feet Under for enden af tunnelen 8o)
Fulgte med på tv2 for lang tid siden. Tror jeg nåede til 3. sæson eller noget. Men det er jo ikke til at holde styr på med de sene tidpunkter de sender den, så jeg købte hele serien for nyligt :)
Men håber da at i snart for overstået det engelsk halløj, og fluks vender tilbage til Six Feet Under ;)
Aknot - min mor har været på hospitalet de sidste mange dage og jeg har være derude hver dag mange timer, læg dertil masser af problemer på mit arbejde, gør een temmelig træt.
Holder en pause efter den første Noir film i mit lille maraton, hvor jeg lagde ud med D.O.A - næste film i maskinen er Touch of Evil og regner med at runde af med Double Indemnity eller The Maltese Falcon, men tror jeg fortsætter i morgen :)
#4 når ja det var jo dig der købte boxen med græsset, som vi skulle se nogle billeder af :), har selv hele serien enkeltvis så der bliver ingen box til mig. men vil da gerne salve lidt over din anyway.
#5 forhåbentlig er det ikke alt for alvorligt. Der er ikke noget som hospitaler, der kan gøre en trist. og så skod dage på jobbet samtidig pyha...du får lige en pose positiv energi her fra. Selv om den film noir maraton du har gang i skulle kunne gøre det :) fede titler du har fisket frem. Kender dog ikke D.O.A. Har du (sikkert et dumt spørgsmål) set Kubricks "The Killing"? fantastisk film.
Har lige prøvet min nye Powerball, som skulle hjælpe til med at styrke håndled og arme. Brød 10.000 omdrejningers barrieren. Det kan jeg godt blive afhængig af.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 aknot 19 år siden
Det er sgu hårdt for sådan en ikke videre sprog kyndig som mig. puuuuhhhhhhh. 63 sider tilbage.
hvad laver du nu...no.33
#2 Bates 19 år siden
Edit : Der var du hurtig :D
#3 aknot 19 år siden
er ellers ikke den hurtigste fugl på taget når det gælder nye tråde eller er det linket du mener, for det var jeg lige ved at glemme :)
fed serie, hvor langt er du?
er selv midtvejs i anden sæson, se den sammen med kæresten, så den har ligget stille noget tid nu (pga #1).
Det er jo også derfor jeg hjælper hende, så vi kan få gang i den igen.....suk når tilbage til retteriet der er Six Feet Under for enden af tunnelen 8o)
#4 Bates 19 år siden
Jeg er lige ved at være færdig med 1 sæson.
Fulgte med på tv2 for lang tid siden. Tror jeg nåede til 3. sæson eller noget. Men det er jo ikke til at holde styr på med de sene tidpunkter de sender den, så jeg købte hele serien for nyligt :)
Men håber da at i snart for overstået det engelsk halløj, og fluks vender tilbage til Six Feet Under ;)
#5 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Holder en pause efter den første Noir film i mit lille maraton, hvor jeg lagde ud med D.O.A - næste film i maskinen er Touch of Evil og regner med at runde af med Double Indemnity eller The Maltese Falcon, men tror jeg fortsætter i morgen :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 dyg 19 år siden
#7 Scherlund 19 år siden
#8 aknot 19 år siden
#5 forhåbentlig er det ikke alt for alvorligt. Der er ikke noget som hospitaler, der kan gøre en trist. og så skod dage på jobbet samtidig pyha...du får lige en pose positiv energi her fra.
Selv om den film noir maraton du har gang i skulle kunne gøre det :) fede titler du har fisket frem. Kender dog ikke D.O.A.
Har du (sikkert et dumt spørgsmål) set Kubricks "The Killing"? fantastisk film.
Når tilbage til engelsk projektet......
#9 chandler75 19 år siden
#10 filmz-Bruce 19 år siden
Har lige prøvet min nye Powerball, som skulle hjælpe til med at styrke håndled og arme. Brød 10.000 omdrejningers barrieren. Det kan jeg godt blive afhængig af.