Wow, vidste sku ikke Sigurd havde snøkket.. Han virker ikke lige som typen..
Jeg sidder lige med kop kaffe # 2. Det var en halv hektisk aften igår. Mens jeg lavede lasange, kom kæresten ind og sagde at lokummet og risten flød over på toilettet. Det blev så ordnet med hjælp udefra. Så skulle jeg på nettet. Det virker ikke lige pludselig. Den kan finde IP men ikke gateway. Der kommer sådan et lille udråbstegn i en gul trekant. Og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. (HelmerJ fortalte så, at Windows var den mest komplicerede virus der findes ;) Så skulle jeg kæmpe med søvnen, for at holde mig vågen før Landskampen, men det gik. - Og SÅ i seng.
Nu har jeg taget rester med fra igår til mine kolleger, så det er de jo glade for.
Og man har jo fri allerede om 8½ time...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
*host* Tja, men min biograf er ikke færdig endnu. Der bliver arbejdet på den ca. 3 timer i ugen, så der sker ikke meget... Skal nok gi en snaps og en æggemad når jeg har pladsen iorden ;)
#46 Du skal da bare gøre det sådan at den første time eller to af julefroksten skal gå med at færdig gøre biografen. Er sikker på at folk nok skal give en hånd med (den anden bruges til at holde en pilsner i) hvis der er udsigt til god gedigen hygge.
Har lige stjålet en bærbar fra en af mine medstuderende. Så nu behøver jeg ikke følge med i statistik forelæsningen. Nu har jeg jo også lagt stilen ved at læse aviser i de to foregående timer i dag. Hvad skal man også med mikroøkonomi?
Startede ellers dagen med at sove over mig. Kan huske at jeg slukkede vækkeuret kl. 6.45 og det næste jeg husker er at der står 7.20 på uret. Det er alligevel noget man bliver vågen af.
Hmmm kunne godt være at jeg skulle følge med. For jeg fatter faktisk intet af det der står på tavlen lige nu.
Tja, den første time eller to? Status på biograf: Der mangler at blive sat skillevæg op, samt "kasse" omkring trappen til nedenunder. Der mangler at komme lofter op, der er dog sat forskalning op og isoleret, så det er plastic og gipsplader vi taler om. Når det er klar, skal der ordnes elektricitet. Der er trukket ledninger rundt, så det er kontakter der skal laves hul til og sættes til. Derefter skal der en varmekilde op. Skorstenen i midten skal pudses op og males med noget der hæmmer soden i at trænge igennem. Der skal sandspartel op på alle vægge og lofter. Der skal tapeseres. Der skal gulvtæppe på. Anlæg skal slæbes op, og jeg skal have fundet nogle møbler at stille det på. Helst gratis, da pungen er ved at være tom. Lærredet skal hentes hos de grå og monteres. Sofaer skal op. (tunge sofaer) Der skal justeres lyd. Der skal laves popcorn.
Ellers mangler der såmænd ikke noget...
Så... Kan i næste weekend? :D (Jeg skal nok skaffe øl...)
#41 HonoDelLoce 19 år siden
Tror jeg gerne, nu har jeg ingen børn selv, men ved da, hvor excited mine mindre søskende er over ham :)
#42 davenport 19 år siden
Jeg sidder lige med kop kaffe # 2.
Det var en halv hektisk aften igår. Mens jeg lavede lasange, kom kæresten ind og sagde at lokummet og risten flød over på toilettet. Det blev så ordnet med hjælp udefra.
Så skulle jeg på nettet. Det virker ikke lige pludselig. Den kan finde IP men ikke gateway. Der kommer sådan et lille udråbstegn i en gul trekant. Og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.
(HelmerJ fortalte så, at Windows var den mest komplicerede virus der findes ;)
Så skulle jeg kæmpe med søvnen, for at holde mig vågen før Landskampen, men det gik.
- Og SÅ i seng.
Nu har jeg taget rester med fra igår til mine kolleger, så det er de jo glade for.
Og man har jo fri allerede om 8½ time...
#43 cyberzed 19 år siden
#44 davenport 19 år siden
#45 DarkLight 19 år siden
#46 davenport 19 år siden
Tja, men min biograf er ikke færdig endnu. Der bliver arbejdet på den ca. 3 timer i ugen, så der sker ikke meget...
Skal nok gi en snaps og en æggemad når jeg har pladsen iorden ;)
#47 DarkLight 19 år siden
#48 Scherlund 19 år siden
Har lige stjålet en bærbar fra en af mine medstuderende. Så nu behøver jeg ikke følge med i statistik forelæsningen. Nu har jeg jo også lagt stilen ved at læse aviser i de to foregående timer i dag. Hvad skal man også med mikroøkonomi?
Startede ellers dagen med at sove over mig. Kan huske at jeg slukkede vækkeuret kl. 6.45 og det næste jeg husker er at der står 7.20 på uret. Det er alligevel noget man bliver vågen af.
Hmmm kunne godt være at jeg skulle følge med. For jeg fatter faktisk intet af det der står på tavlen lige nu.
Hygge fra SDU U130
#49 davenport 19 år siden
Status på biograf:
Der mangler at blive sat skillevæg op, samt "kasse" omkring trappen til nedenunder.
Der mangler at komme lofter op, der er dog sat forskalning op og isoleret, så det er plastic og gipsplader vi taler om.
Når det er klar, skal der ordnes elektricitet. Der er trukket ledninger rundt, så det er kontakter der skal laves hul til og sættes til.
Derefter skal der en varmekilde op.
Skorstenen i midten skal pudses op og males med noget der hæmmer soden i at trænge igennem.
Der skal sandspartel op på alle vægge og lofter.
Der skal tapeseres.
Der skal gulvtæppe på.
Anlæg skal slæbes op, og jeg skal have fundet nogle møbler at stille det på. Helst gratis, da pungen er ved at være tom.
Lærredet skal hentes hos de grå og monteres.
Sofaer skal op. (tunge sofaer)
Der skal justeres lyd.
Der skal laves popcorn.
Ellers mangler der såmænd ikke noget...
Så... Kan i næste weekend? :D
(Jeg skal nok skaffe øl...)
#50 DarkLight 19 år siden