Jeg har også lige haft morgenmad med så nu er jeg dejlig mæt. Skal have produceret 4-5 nye siders tekst i dag for at holde tidsplanen fordi jeg havde en dårlig dag i går og kun fik lavet 1-1½ side og onsdag havde jeg slet ikke tid. Skal lave 2 nye sider hver dag for at blive færdig til tiden. Men 4-5 siders ny tekst er dæleme meget når man ikke lige ved hvad man skal skrive... :-(
I aften skal jeg have besøg af en veninde fra jylland jeg ikke har set i 1000 år og ind og høre en jazz-duo i kbh i aften som min ven spiller i. Glæder mig til begge dele. :-)
Imorgen står den på julefrokost - sæsonens første... :-) Kommer desværre ikke som mange jeg kender som der plejer, men så er det jo godt vi kan sige "Tak alkohol" og så alligevel allesammen kende hinanden... ;-)
Sidder og kæmper med min chefs computer.. Det er et mareridt pludselig at blive bedt om at redde en computer, som total it-ignorante personer har leget med i 2 år :D Så nu skal der backuppes, formateres, installeres, kopieres, opsættes og forklares.. God damn.. I øvrigt vil jeg lige her give et shout-out til alle, der overvejer Panda AV.. Glem det :D
Ud over det.. Tjaa, min "kæreste" fortalte mig i går, at grunden til hendes fraværenhed (rent mentalt) de sidste par uger, var pga. en idé om, at hun pludselig havde fået en trang til at være alene, som hun ikke kunne forklare.. Hmm.. Dejligt at få at vide, her én uge inden, man skal flytte i ny lejlighed.. Og i øvrigt har boet sammen i halvandet år.. Så nu venter jeg svar, når jeg kommer hjem, om jeg er blevet ladt i stikken i verden, eller stadig har min livsledsager.. Det kan godt så'n tage humøret lidt fra én..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#75 - lige præcis.. Har levet under temmeligt lumre forhold i en 50kvm 2v, men skulle her fra d. 22 flytte i ny lejlighed, ja.. Sammen.. Bliver lidt af en pille at sluge og ringe til udlejeren og opsige kontrakten, da jeg ikke har råd til en 110kvm lejlighed alene..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Kan give et værre eksempel på dårlig timing, hvis det kan trøste lidt :) Kender et (nu tidligere par) der købte hus sammen - et par uger efter de er flyttet ind (og har betalt pokkers mange penge for huset), er han sammen med en anden... Nu står de så med stor gæld og besværet med at skulle dele alt hvad de har købt sammen og sælge huset - plus de sorger der nu følger med. Mænd!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Kan skam også sagtens finde værre eksempler ;).. Det er blot lidt bittert at mærke sådanne ting på egen krop og sjæl..
Skide være med økonomien, gælden fra indskud og de 3 måneders husleje, jeg (vi) kommer til at betale, skal nok forsvinde på et tidspunkt..
Men at sige farvel til den person, man havde planlagt så mange ting med, og elsker mere end noget andet - samt at skulle sige farvel til det, der efterhånden er halvdelen af ens egen familie.. Det er så'n lidt af en bidsk bugger at gå og vente på..
#78 Det er sgu ikke nogen rar ting :( penge kan man få igen, men følelsen af at man er blevet ført bag lyset af en person der ellers er så tæt på en er på ingen måder noget man lige kommer over :( Skidt start på en weekend, kender et par der havde noget ligende men det gik faktisk over efter de kom i en større lejlighed for det gav der hver især lidt mere frirum.
#71 cyberzed 19 år siden
#72 wiseguy 19 år siden
#73 McPeter 19 år siden
I aften skal jeg have besøg af en veninde fra jylland jeg ikke har set i 1000 år og ind og høre en jazz-duo i kbh i aften som min ven spiller i. Glæder mig til begge dele. :-)
Imorgen står den på julefrokost - sæsonens første... :-) Kommer desværre ikke som mange jeg kender som der plejer, men så er det jo godt vi kan sige "Tak alkohol" og så alligevel allesammen kende hinanden... ;-)
#74 HonoDelLoce 19 år siden
Ud over det.. Tjaa, min "kæreste" fortalte mig i går, at grunden til hendes fraværenhed (rent mentalt) de sidste par uger, var pga. en idé om, at hun pludselig havde fået en trang til at være alene, som hun ikke kunne forklare.. Hmm.. Dejligt at få at vide, her én uge inden, man skal flytte i ny lejlighed.. Og i øvrigt har boet sammen i halvandet år.. Så nu venter jeg svar, når jeg kommer hjem, om jeg er blevet ladt i stikken i verden, eller stadig har min livsledsager.. Det kan godt så'n tage humøret lidt fra én..
#75 lagoni 19 år siden
#76 HonoDelLoce 19 år siden
#77 lagoni 19 år siden
#78 HonoDelLoce 19 år siden
Kan skam også sagtens finde værre eksempler ;).. Det er blot lidt bittert at mærke sådanne ting på egen krop og sjæl..
Skide være med økonomien, gælden fra indskud og de 3 måneders husleje, jeg (vi) kommer til at betale, skal nok forsvinde på et tidspunkt..
Men at sige farvel til den person, man havde planlagt så mange ting med, og elsker mere end noget andet - samt at skulle sige farvel til det, der efterhånden er halvdelen af ens egen familie.. Det er så'n lidt af en bidsk bugger at gå og vente på..
#79 lagoni 19 år siden
#80 cyberzed 19 år siden
Skidt start på en weekend, kender et par der havde noget ligende men det gik faktisk over efter de kom i en større lejlighed for det gav der hver især lidt mere frirum.