Gravatar

#81 McPeter 19 år siden

#74 + 78 - æv det er jeg da ked af at høre på dine vegne... :-(

Ja, det der mest gør ondt er sgu altid de planer man har haft... Har en god ven der for et halvt år siden - efter at have været sammen i 6½ år - blev dumpet af sin kæreste som han havde boet sammen med nogle år. Så han blev lige nødt til at gå ned og afbestille forlovelsesringen... bitter pille at sluge. Han var godt nok heller ikke helt tilfreds med situationen.

Ved godt det selvfølgelig ikke hjælper dig at høre om andres problemer, men han er da kommet i nogenlunde godt humør igen, så der er altså lys på den anden side af tunnelen - også selvom den kan være lang og mørk...

Op med humøret - det går nok alt sammen! Det er sikkert bare fordi hun er forvirret - det er jo en kvinde vi taler om. ;-) Hun når nok at ombestemme sig... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#82 cyberzed 19 år siden

If we could understand women, we all would be millionaires :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#83 HonoDelLoce 19 år siden

Tjaa, tvivler ikke på, at der findes andet i livet der venter. Jorden går vel ikke under pga det. Selvom det føles sådan i situationen..

Men som cyberzed også siger, så er det følelsen af, at man er blevet ført bag lyset af en person så involveret i ens liv. Her har man gået i alle årene og troet, at hun var lige så opsat på det her, som én selv. Og så bliver bomben smidt lige foran næsen på en.

Og iøvrigt tak for jeres kommentarer.. Det er altid rart..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#84 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Har søgt nyt job, været til samtale, og venter nu på svar om jobbet blev mit :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#85 davenport 19 år siden

Good luck CrystalStar :)

Honodelloce:
Jeg tror det vigtigste for dig i denne situation, er at fokusere på den mulige fremtid. Det jeg mener er, at hvis hun ikke giver sig fuldt ud i forholdet, er det nok ikke jer to der skal være sammen. Man kan sagtens leve et liv sammen, hvor alting er baseret på kompromisser, og som kun stiller begge parter 50% tilfreds.
Det er selvfølgelig hårdt for dig, for det er dig der (muligvis - mal nu ikke Fanden på væggen) bliver dumpet, og den efterladte har det hårdest.
Men i det lange løb er det nok det bedste, ellers får i et ujævnt forhold.
For mit eget vedkommende, havde jeg ikke fundet mig i at skulle gå og vente på om min kæreste tog en beslutning som denne. Jeg havde sagt take it or leave it, med det samme.
Det er ikke noget hun har fundet på, lige før du fik det at vide. Hun har tænkt over det, og overvejet de forskellige udfald.
Jeg ville kræve et svar på stående fod.
Jeg håber på det bedste for jer, men jeg synes hun har brudt tilliden med sin udmelding, og du skal fokusere på om det er noget du har lyst til at gå og være nervøs for om hun gør igen senere.
Vær konsekvent, selvom det smerter.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#86 HonoDelLoce 19 år siden

I know.. Lige præcis det du beskriver, er de tanker jeg går og gør mig..

Nu nævnte hun det for mig, da vi i går aftes skulle til at sove. Jeg spurgte blot, hvad der gik hende på, da hun havde været underlig det sidste stykke tid. Det var måske ikke helt det svar, jeg havde forventet..

Jeg forsøgte sådan set også at være konsekvent, men indgik vel på en måde et kompromis, for jeg sagde til hende, at jeg ikke kunne leve sådan et liv. Enten var vi sammen 100%, ellers var vi ikke sammen.. Hun spurgte, om ikke vi kunne snakke om det i dag, når hun kommer hjem, og jeg svarede, at det kunne vi sådan set godt, hvis hun så vidste, hvad hun ville.. Jeg forklarede hende, hvordan jeg havde det med det, og fortalte, at det kunne jeg ikke gå og bære på. Så var det bedre at tage konsekvensen med det samme, men hun havde ikke lyst til bare at afbryde forholdet på den måde, og ville gerne snakke det igennem med mig. Det gik jeg jo så med på, uden egentlig at tænke over, hvordan dagen i dag så ville blive. I dread for 1500 hours..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#87 McPeter 19 år siden

#86 - der er lange dage og så er der rigtig lange dage... ;-) Forestiller mig du har en af sidstnævnte...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#88 cyberzed 19 år siden

#86 Det er sgu mere behageligt at være til eksamen eller jobsamtale :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#89 davenport 19 år siden

Det er uden tvivl en klam situation at stå i. Jeg har selv prøvet det samme. Oven i købet ifærd med at have sex, hvor hun begyndte at græde, og faktisk slog op... Ja, så dårlig er JEG i sengen..
Men bare ud af ingenting! Klask - slut. Efter over 2 år.

Men nu har jeg det jo godt, i et andet forhold, og er glad for at det skete, for ellers var jeg ikke der hvor jeg er nu, og heller ikke den samme person.
Forandring er altid skidt i starten, men så ændre det sig, og man ser tilbage, og kan se situationen med andre briller på.

Hvis hun ender det i dag, så tag mit råd, og sluk din telefon og drik dig fuld. Lad være med at tænde den, selvom du har lyst. Af 2 grunde: Det hun skriver, eller det at hun IKKE skriver. Begge grunde vil gøre dig endnu mere ked af det.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#90 HonoDelLoce 19 år siden

#87 Det kan du lige bande på (med mindre du er mormon) at jeg har.. Jeg tror jeg har røget 15 cigaretter siden jeg mødte på arbejde kl halv otte.. Og har fået lavet noget, der ligner en times arbejde.. Øjnene sidder bare klistret på uret, der lige nu fortæller mig, at jeg har ca 20 minutter til jeg skal hjem.. Derfra har jeg så ca. 25 minutter i bil, og derefter yderligere 2,5 time inden der er mulighed for klarhed i sagen.. Og det føles som om uret er gået i stå..

Skriv ny kommentar: