Har lige købt The End of Faith på nettet af Sam Harris - har set ham på tv og læst lidt artikler om hans pointer og religionens rolle i specielt USA. Jeg har aldrig selv været den store fortaler for ateisme men de senere år med religionens større dækning i medierne (især islam, USAs nyvækkelse og Langballe/Krarup) synes en ny tilgang til sekularisering nødvendig og måske mere spekulativ en ny samfundsdebat om religion som sådant.
Brrrrrr.... Jeg er ved at lufte huset ud, eller rettere sagt: var! Jeg kunne høre en kvidren fra bryggerset, der var lidt for høj. Jeg går derud, og der sidder en svale på døren. Selvfølgelig skreg jeg højt, go den fløg ud. Så nu er alt lukket af i huset. Forbandede fobi!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg forsøger - som altid - at læse til min bacheloropgave, men min ryg synes åbenbart den forhindre alt for mig, så læser lidt, går lidt rundt, sætter mig et andet sted, går lidt rundt osv. Har heldigvis fået en tid i morgen formiddag hos en kiropraktor, havde dog meget andet jeg godt kunne bruge de penge på...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Lige kommet hjem fra den gamle af, fliselægning igen, nu mangler vi kun et lille stk. plus indkørsel, nu skal jeg i bad og gøre mig klar til Murkravleren 3 i nat.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
En skøn fodboldaften. Vi ydmygede selveste Man U. Igen viser Kaka at han er en af verdens bedste fodboldspiller. Og så er jeg også endnu engang imponeret af Gattuso. Med ham på banen er man i hvert sikker på at der er noget engagement.
Nu skal vi forhåbentlig have revanche for 2005. Og alt det med at kalde Milan for færdige er forstummet for en stund. I øvrigt bliver det rart ikke at skulle høre om Man U så meget mere.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#171 jessup 18 år siden
#172 davenport 18 år siden
Jeg kunne høre en kvidren fra bryggerset, der var lidt for høj. Jeg går derud, og der sidder en svale på døren. Selvfølgelig skreg jeg højt, go den fløg ud.
Så nu er alt lukket af i huset.
Forbandede fobi!
#173 lagoni 18 år siden
#174 filmz-Kragmose 18 år siden
Det er hylesjovt
#175 filmz-Kadann 18 år siden
Og så har jeg lige fået en mail, hvor jeg bliver kaldt til jobsamtale. :)
#176 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 175 Hos miiig ;) ... eller hvorhenne ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#177 Guts 18 år siden
Sidder lige og Googler. Har problemer med at finde disse!! - figurer fra Tim Burton's: The Melancholy Death of Oyster Boy
Ville gerne købe dem fra et sted i Danmark. Er der nogle her der kan hjælpe??
#178 filmz-Kadann 18 år siden
I Albertslund, ved ikke det store om jobbet endnu desværre, andet end at det er IT-relateret.
#179 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#180 filmz-jonasgr 18 år siden
Nu skal vi forhåbentlig have revanche for 2005. Og alt det med at kalde Milan for færdige er forstummet for en stund. I øvrigt bliver det rart ikke at skulle høre om Man U så meget mere.
'Cause I'm evil"