Endelig hjemme ... Lige kommet hjem dels fra arbejde, men også fra at være ude og undervise et hold mennesker i at skrive referater og bruge Word til at stille det op på en flot måde.
Nu skal blot fodre rovdyret herhjemme og så er det på hovedet i seng for en ny dag truer, med masser af flere opgaver inden jeg kan holde weekend og stor bededags aften med min mor og evt. brors familie :)
Sidder lige og er ved at tage mig sammen til at få pakket til en weekend i Århus...først en fødselsdag hos min kusines kæreste og derefter resten af weekenden hos min søster.
Har lige været et smut i LEGOLAND med familien, nu skal der "koges" lidt på terrassen. Jeg vil skyde på, at jeg holder til at ligge i solen i 7-8 minutter, inden jeg fiser ind i skyggen igen :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Sidder og koger over en lettere komisk fuldemandssnak jeg havde i nat, til en universitetsfest. Jeg diskuterede gode amerikanske horrorfilm eller manglen på samme, med en af mine gode unikammerater, da en eller anden gut satte sig ned og ville tale med. Malplaceret som han var, begyndte fyren at hylde Saw 3 og The Amityville Horror (remaken vel at mærke) som de bedste horrorfilm til dato og påstod at asiatisk horror film ikke havde noget at byde på i den sammenhæng. Fair nok, det er jo en smagssag - selvom mandens pointer absolut ikke var særligt skarpe.
Der hvor kæden for alvor røg af, var da han begyndte at tale om at man rent faktisk kan få keyboardtatoveringer (der virker som rigtige keyboards) og dertil internetkontaktlinser. 'Så kan man gå på nettet hele tiden, vildt' som han ivrigt pointerede, men hvordan det fungerede og hvor han havde det fra vidste han ikke lige. Og han blev ved med de dummeste ting, hvilket endte med at jeg brød sammen af grin foran ham og kunne ikke stoppe...selv dér, fortsatte han med sine vanvittigt idiotiske historier som han selv troede på.
Nogle gange kan fuldskab ikke undskylde ren og skær dumhed. :)
#181 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Nu skal blot fodre rovdyret herhjemme og så er det på hovedet i seng for en ny dag truer, med masser af flere opgaver inden jeg kan holde weekend og stor bededags aften med min mor og evt. brors familie :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#182 elwood 18 år siden
Jeg er øm over det hele, og skal bare slappe af, med andre ord Diana Krall.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#183 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#184 cyberzed 18 år siden
#185 wiseguy 18 år siden
#186 dyg 18 år siden
Min dag kommer til at gå med lidt rengøring og tøjvask, og ellers en hulens masse serie-kiggeri.
#187 cyberzed 18 år siden
#188 dolphinfriendly 18 år siden
Der hvor kæden for alvor røg af, var da han begyndte at tale om at man rent faktisk kan få keyboardtatoveringer (der virker som rigtige keyboards) og dertil internetkontaktlinser. 'Så kan man gå på nettet hele tiden, vildt' som han ivrigt pointerede, men hvordan det fungerede og hvor han havde det fra vidste han ikke lige. Og han blev ved med de dummeste ting, hvilket endte med at jeg brød sammen af grin foran ham og kunne ikke stoppe...selv dér, fortsatte han med sine vanvittigt idiotiske historier som han selv troede på.
Nogle gange kan fuldskab ikke undskylde ren og skær dumhed. :)
#189 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#190 evermind 18 år siden