Sidder med matematik lektierne men holder lige en pause da hovedet var ved at eksplodere. Lige nu er min fjende nummer ét, lineære funktioner. Y=ax+b, go to hell!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Har lige bestilt lidt flere serier. Fik set første sæson af Quantum Leap færdig i formiddags, og jeg hungrer efter mere. Åh Yoda, hvad har du dog fået lokket mig ud i :(
Nu vil jeg halvsove til et afsnit af Top Gear på 3+.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Burde egentligt gå i min seng, eller i det mindste forberede mig på eksamen imorgen, men nej...Jeg sidder og stener på filmz..! Kan ikke engang tage mig sammen til at se en film:S #52 Lineære funktioner er da sjove...^__^
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Sidder med guitaren, en lidt glad følelse i maven (for første gang i lang lang tid) og skriver på en ny tekst - det skal nok blive godt (lige indtil jeg vælger at trashe lortet og sætte en film på i stedet) ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Sidder og er godt og grundigt irriteret over endnu ikke at have fået indkøbt Pusher-trilogien. Jeg har været til afdansningsbal i weekenden og en af underviserne var med i Vild med Dans, hvor han dansede med Liv Corfixen. Derfor var Nicholas Winding Refn der fredag-søndag og det kunne jo have været lidt fedt med en signeret box...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#51 filmz-Bruce 18 år siden
#52 Bony 18 år siden
#53 dyg 18 år siden
Nu vil jeg halvsove til et afsnit af Top Gear på 3+.
#54 filmz-Kadann 18 år siden
#55 mini_jette 18 år siden
Lineære funktioner er da sjove...^__^
#56 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#57 HonoDelLoce 18 år siden
#58 elwood 18 år siden
Ku også li
sjov lille detalje 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#59 tiny 18 år siden
#60 mini_jette 18 år siden