Overvejer om jeg gider at tage til Odense imorgen, og se DH4 igen og Transformers. Fik et mindre chock, da jeg så prisændringerne sidste uge, da jeg så DH4 og Breach: Nu skal man åbenbart betale ekstra for bestemte pladser i salene..og det synes jeg sgu er groft...det drejer sig godt nok kun om 5-10kr afhængigt af, hvor du vil sidde, but still. Det koster jo ekstra forvejen, hvis du vil se film efter kl. 18. I princippet kan man jo bare købe den billigste billet, og sætte sig længere oppe, hvis ledigt uden at betale for det, for der er jo ikke overvågning på i salen.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Er er lige kommet hjem fra en god aften med Kadann og Bruce med masser af hyggelig snak, god mad og masser af HD gennemsyn og afsluttende med en god koncert optagelse med Bruce Springsteen.
# 192 Håber at du kan komme med i næste omgang Evermind ;)
# 196 Selv tak - altid en fornøjelse og tak for at du tog filmene med tros regnen. Jeg tager din lille gave fra Carol og mig næste gang ;)
# 197 Det skulle jo være muligt ;) ... meen den dersen M:I III tror jeg godt du ka' bli' hjemme i Ringsted, med mindre det er en SE med nye scener, der bl.a. inkuldere "never seen before" cameo fra Martin Landau :o)
Sidder og krydser fingre for, at alt falder på plads, så jeg kan komme ind og se Transformers i aften. Og så er jeg ellers glad for at være i Sønderjylland, hvor det ikke har regnet i hele 2 dage...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#191 filmz-sanjo 18 år siden
#192 evermind 18 år siden
Endnu et slemt tilfælde af rodeo? :)
Fandt du en til 2500?
#193 filmz-sparrowed 18 år siden
#194 filmz-Narniabæver 18 år siden
Jeg skal til ringriderfest i Sønderborg, og kommer først hjem lørdag aften.
#195 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 192 Håber at du kan komme med i næste omgang Evermind ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#196 filmz-Kadann 18 år siden
Ja, det var gode sager vi fik kigget på. :) Takker for en hyggelig aften d'herrer Crystalstar1200 og bruce.
#197 evermind 18 år siden
Det håber jeg bestemt også! I eftermiddag går jeg på tre ugers ferie, så måske kunne der snige sig en filmaften ind i den periode ...? :)
Så tager jeg M:I:III med til os!! (nah, just kidding! :P)
#198 filmz-Bruce 18 år siden
#199 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 197 Det skulle jo være muligt ;) ... meen den dersen M:I III tror jeg godt du ka' bli' hjemme i Ringsted, med mindre det er en SE med nye scener, der bl.a. inkuldere "never seen before" cameo fra Martin Landau :o)
# 198 Tak for igår og snakken :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#200 tiny 18 år siden