Captains log: Der er fuld af grækere over det hele. De laver tilsyneladende elendig mad, selvom det er en pointe jeg er lidt i tvivl om. Alternativt har jeg været ekstremt uheldig. Derudover er der megavarmt. Kæresten ligner en lyserød pandabjørn fordi hun har solbriller på til poolen :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg var inde at se Breach i Cinemaxx i Århus, da filmen blev stoppet midt i det hele. Bygningen skulle evakueres på grund af en bombetrussel. Sandsynligvis en eller anden snotunge der kedede sig en søndag eftermiddag. Filmen var ellers lige begyndt at blive for alvor spændende. Da vi spurgte på vej ud af bygningen, hvad der foregik, og om vi kunne få billetterne refunderet, sad de blot billetlugen og vidste ingenting. Virkelig sørgeligt.
Er en refundering af billetterne forresten lovpligtigt ifølge købeloven? De leverede jo ikke produktet. Er der nogle klove hoveder her, der ved det?
#214 - Jeg aner intet om det, men en af mine venner var udsat for det samme for et halvt år siden. Han brokkede sig indtil han fik to fribilletter, med de fribilletter fik han også en gratis menu. Så det hjælper at brokke sig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#214: Jeg var på vej derind for at få billetter til Transformers, da jeg så at alle folk stod udenfor. Så besluttede jeg mig for at prøve Biocity i stedet. Det lignede et gedemarked.
På den anden side er det vel strengt taget ikke biografens skyld, at der går en alarm i den bygning hvor de er. Eller?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#211 filmz-Aras 18 år siden
"Sooommer, sommer og sol..." :-p
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#212 gi-jones 18 år siden
Captains log:
Der er fuld af grækere over det hele. De laver tilsyneladende elendig mad, selvom det er en pointe jeg er lidt i tvivl om. Alternativt har jeg været ekstremt uheldig. Derudover er der megavarmt. Kæresten ligner en lyserød pandabjørn fordi hun har solbriller på til poolen :)
#213 elwood 18 år siden
Se den hvis i vil se hvor gal/dårlig en film kan laves, så behøver du ikke eje den på dvd!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#214 mr gaijin 18 år siden
Er en refundering af billetterne forresten lovpligtigt ifølge købeloven? De leverede jo ikke produktet. Er der nogle klove hoveder her, der ved det?
#215 dyg 18 år siden
#216 gi-jones 18 år siden
På den anden side er det vel strengt taget ikke biografens skyld, at der går en alarm i den bygning hvor de er. Eller?
#217 PredatorX 18 år siden
#218 mr gaijin 18 år siden
#219 davenport 18 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/27012/#1
#220 PredatorX 18 år siden
Om ikke andet kan du jo gøre det på Japansk. Det lyder hårdt. Kan være det skræmmer dem extra meget...?