Ja tillykke til #148 NU! vil jeg forsøge at løsrive mig fra det ene alter og gå ind og tilbede det andet! der hvor sofaen springer på ryggen af en ;O) Overvejer at tage hul på "The Triangle" (Hvordan kan man hade Gladiator??? jeg fatter det stadig ikke???)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
27 ikke så slemt?!?! Du skulle skamme dig!!! Næææ, da JEG var i din alder, da .....
Gladiator er sgu god underholdning. Det er ikke rocket science og langt fra et mesterværk. Men der er i min verden 4 action kategorier (med tryk på action):
1. Den stupide, hvor man opfinder plottet undervejs, men kun rammer hullerne. Ladder 49, National Treasure, Fast and the Furious, SWAT.
2. Den sædvanlige dusinvare, 16. blocks, Superman Returns, Armageddon, Pearl Harbor, Men in Black, Day after Tomorrow. Ok en søndag eftermiddag med 5 liter Coke!
3. Den gedigne, hvor indpakning og cast er i toppen, men der mangler lidt "episkhed" (jeg ved, dårligt ord i mangel af bedre!) for at gøre dette til en "husker" af rang!!! Gladiator, Batman Begins, Braveheart, Pirates, True Lies.
4. Alt falder i hak og der er råd til et par ridser i lakken. Alligevel en fuldkommen oplevelse for sanserne. Kingdom of Heaven DC, Master and Commander, Matrix, FOTR, Raiders of the lost Ark, Ben Hur, Die Hard.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har ligget og hostet/nyst hele natten så nu er jeg helt ødelagt :-/ ... kan ikke se film for mine øjene løber konstant i vand, så det er godt man har CD'er at lytte til :)
Sønnike er syg med høj feber. Jeg trak barnets 1. sygedag i går og har vel været vågen 2 gange i timen i nat, hvor han skulle trøstes!! Kl. 4:15 gav storesøsteren sig til at hyle på sit værelse og kom slæbende med sin dyne! Kl. 4:45 stod jeg så op for at møde ind på arbejde kl. 5:30, så jeg kan tage hjem til middag og overtage skansen efter lillemor, som så skal på arbejde!! Thank God for Red Bull !!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#161 dyg 18 år siden
#162 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#163 wiseguy 18 år siden
Overvejer at tage hul på "The Triangle"
(Hvordan kan man hade Gladiator??? jeg fatter det stadig ikke???)
#164 filmz-Bruce 18 år siden
27 ikke så slemt?!?! Du skulle skamme dig!!! Næææ, da JEG var i din alder, da .....
Gladiator er sgu god underholdning. Det er ikke rocket science og langt fra et mesterværk. Men der er i min verden 4 action kategorier (med tryk på action):
1. Den stupide, hvor man opfinder plottet undervejs, men kun rammer hullerne. Ladder 49, National Treasure, Fast and the Furious, SWAT.
2. Den sædvanlige dusinvare, 16. blocks, Superman Returns, Armageddon, Pearl Harbor, Men in Black, Day after Tomorrow. Ok en søndag eftermiddag med 5 liter Coke!
3. Den gedigne, hvor indpakning og cast er i toppen, men der mangler lidt "episkhed" (jeg ved, dårligt ord i mangel af bedre!) for at gøre dette til en "husker" af rang!!! Gladiator, Batman Begins, Braveheart, Pirates, True Lies.
4. Alt falder i hak og der er råd til et par ridser i lakken. Alligevel en fuldkommen oplevelse for sanserne. Kingdom of Heaven DC, Master and Commander, Matrix, FOTR, Raiders of the lost Ark, Ben Hur, Die Hard.
#165 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#166 Corgan 18 år siden
Var på vej ud af døren for 20 min siden, da jeg i min rædsel opdagede at jeg har stået en time for tidligt op.
#167 davenport 18 år siden
#168 wiseguy 18 år siden
Thank God for Red Bull !!
#169 dyg 18 år siden
#170 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Kan næste ikke ligge eller sidd, hvilket gør det hel temmelig uudholdeligt lige nu :(