Ovenpå en halvvåd nat er jeg ved at komme i omdrejninger igen.
Håndværkere har lige været forbi og lavet et perfekt 16 cm diameters hul ind til mit naborum og to 4 cm til kabler. Så imorgen står den på nedtagning af alle kabler, fjernelse af kabelbakker og male begge mine rum igen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg brugte aftenen igår på at sætte min nye fjerner op. Det sådan en her som jeg har fået af mit arbejde som en medarbejdergave. Det klarer sig faktisk overraskende godt og viser et nydeligt 720p signal, hvis man sætter sin pc på. Jeg overvejer dog stadig at forsøge mig med at sælge det, og bruge pengene som tilskud til en ordentlig 1080p skærm. På den anden side kunne det også vente, og så kunne jeg gafle mig en PS3 der rent faktisk kunne vise mig de hellige hd-film i stedet. Tough choice :/
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
lige pt. sidder jeg indefor og høre på lejligheden der knirker, da det blæser ret kraftigt udenfor hehe, nåja og så har jeg ferie til den 27, så det nyder jeg da også.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Knokler som en gal med at flytte på loft, save bord i stykker, køre på genbrugspladsen og nu er jeg ved at være klar til vaske gulv og så skal der males. Var der ikke noget om, at man skulle hvile sig i påsken?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Bøvler med Play.com. Ville lige bestille Palindromes og lidt andet, for at få brugt min £10 voucher. Når jeg så klikker på check out, så kommer jeg ind til mine outstanding orders, og ikke til selve check-out siden :( - Og ja, jeg har valgt €
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#101 filmz-Bruce 18 år siden
Håndværkere har lige været forbi og lavet et perfekt 16 cm diameters hul ind til mit naborum og to 4 cm til kabler. Så imorgen står den på nedtagning af alle kabler, fjernelse af kabelbakker og male begge mine rum igen.
#102 filmz-Bruce 18 år siden
Billede
Suk, ville være rart!
#103 gi-jones 18 år siden
som jeg har fået af mit arbejde som en medarbejdergave. Det klarer sig faktisk overraskende godt og viser et nydeligt 720p signal, hvis man sætter sin pc på. Jeg overvejer dog stadig at forsøge mig med at sælge det, og bruge pengene som tilskud til en ordentlig 1080p skærm. På den anden side kunne det også vente, og så kunne jeg gafle mig en PS3 der rent faktisk kunne vise mig de hellige hd-film i stedet. Tough choice :/
#104 elwood 18 år siden
kan også være det bare er mig der er forvirret.
lige pt. sidder jeg indefor og høre på lejligheden der knirker, da det blæser ret kraftigt udenfor hehe, nåja og så har jeg ferie til den 27, så det nyder jeg da også.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#105 filmz-Kadann 18 år siden
HD-film dækker vel både over HD-DVD og Blu-ray. :)
#106 gi-jones 18 år siden
#107 DarkLight 18 år siden
Ser lidt Lost.
Slapper lidt af.
Påske er nu dejligt :)
#108 filmz-Bruce 18 år siden
#109 dyg 18 år siden
#110 dyg 18 år siden