Hvis jeg kunne vælge søvn helt fra, gjorde jeg det. Jeg hader at sove, det er spild af tid. Tænk alt den tid man kunne få ekstra i livet, hvis man ikke skulle ligge i den forbandede seng. (Som jo kun har ét andet, og noget bedre formål, i min verden ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det med søvn er sku en vanesag! Jeg har vænnet mig til 6 timer om natten og så snupper jeg ellers et power nap på 20 min. 1-2 gange i løbet af ugen. Konen derimod er decideret farlig at være i nærheden af, hvis hun ikke har fået minimum 8 timer pr. nat :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg tror også meget det kommer an på hvordan man sover - hvis man er typen der falder i søvn med det samme og sover dybt er det sikkert nok med 6-7 timer.
Er man derimod (som mig) en light sleeper, der har svært ved at falde i søvn og vågner 5 gange i løbet af natten og således får søvnen brudt konstant, skal man nok have mere end 6 timer.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg har i perioder klaret mig med 5 timers søvn, men jeg bliver lettere deprimeret af det, og når jeg er deprimeret kan jeg ikke sove osv... så det er lidt en ond cirkel. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#21 Benway 18 år siden
#22 filmz-Bruce 18 år siden
#23 filmz-Kadann 18 år siden
Søvn er stærkt overvurderet. :)
#24 davenport 18 år siden
#25 dyg 18 år siden
#26 wiseguy 18 år siden
Konen derimod er decideret farlig at være i nærheden af, hvis hun ikke har fået minimum 8 timer pr. nat :o)
#27 chandler75 18 år siden
Er man derimod (som mig) en light sleeper, der har svært ved at falde i søvn og vågner 5 gange i løbet af natten og således får søvnen brudt konstant, skal man nok have mere end 6 timer.
#28 cyberzed 18 år siden
#29 Benway 18 år siden
#30 filmz-Bruce 18 år siden