Lige kommet hjem fra en gamle kollega aften, det var mægtig hyggeligt, og glæder mig allerede til næste gang, nu skal der slappes af natten ud med film og diverse ahhh.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
# 171 Det er koster også mere hvis du fx skal have 3 x 34 eller lignende til at gøre det for dig. Men hvis du bor i nord for København, så skulle du slå et smut forbi deres butik på Vesterbrogade og se deres store udbud af både lyd og billede.
#178 Ja der har jeg også gjort et par gode indkøb :)
Har haft en snak med HTMarket i USA om nogle af deres DVD racks og har nu fået fat i en freight forwarding distributør, som kan sende eventuelle racks videre til Danmark for os. Så nu skal min nabo og jeg, have besluttet os om type og antal og så bestiller vi. Glæder mig til at slippe for de hylder jeg har og bruge langt mindre plads på opbevaringen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#171 Bony 18 år siden
Ved du hvad de tager i fragt for at sende til Nord Sj.?
#172 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#173 filmz-maxhh 18 år siden
Mvh
MaxHH
#174 filmz-Narniabæver 18 år siden
#175 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg mener at de tog omkring 150 kr. ved standardfragt og omkring 200 kr., hvis det skal sendes som forsigtigpakke, da jeg købte mit.
#176 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#177 filmz-Bruce 18 år siden
De har bl.a. et Samsung LE37R72B til 8.995.
Eller Toshiba 37WL66Z til 8.790.
#178 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#179 filmz-Bruce 18 år siden
Har haft en snak med HTMarket i USA om nogle af deres DVD racks og har nu fået fat i en freight forwarding distributør, som kan sende eventuelle racks videre til Danmark for os. Så nu skal min nabo og jeg, have besluttet os om type og antal og så bestiller vi. Glæder mig til at slippe for de hylder jeg har og bruge langt mindre plads på opbevaringen.
#180 davenport 18 år siden
Grill til aften. Det var ikke dårligt.
Gravede selv grillen: http://img183.imageshack.us/img183/6827/dsc00589lz...