Har ferie i denne uge, så jeg har i dag lavet en sandkasse til knægten. Spartlet og pudset et skab. Fået en morfar ved middagstid. Kørt skrald på losseren. Rodet med den nye DVD Profiler. Snakket med diverse naboer og drukket en masse kaffe. Nu skal der så slappes af....
Jeg har tit overvejet om ikke man kunne optimere sin sovning lidt mere. Jeg mener; nogle gange kan man vågne op efter kort tids søvn og stadig være frisk og andre gange er man stadig smadret efter 9 timer. Hvis man nu lige kunne lave noget yoga-ninja inden sengetid, som gjorde at man sov som en sten, kunne man måske nøjes med et par timer mindre og som davenport siger få mere tid til vigtigere gøremål (herunder bacon).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#33 Fysisk træning tidligt på dagen, en god udfordrende arbejdsdag, film på sofaen om aftenen (og der må man for gud skyld ikke falde i søvn) så skal du nok komme til at sove godt :D
#34 Det skulle da lige være hvis hun stod i lokalet og sang :)
Har lige fået besked fra HiFiKlubben om, at de ikke kan se mit depositum er gået ind på deres konto, så nu får jeg først min centerhøjttaler på onsdag istedet for imorgen, når vennerne kommer og forventer det vilde :(
Lorte bankoverførsler!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#33: Tag et eller to glas rødvin inden du går i seng. Det får en til at slappe af. (Praktiserer det ikke selv, men har dog testet det og hørt andre tale godt om det).
Men så ville jeg jo ikke få lavet noget oprydning, hun ville distrahere mig på den gode måde 8-)
Men ja DK jeg skal gladeligt hjælpe med at slæbe dit Piano op i min lejlighed, de rygsmerter man evt. ville pådrage sig, ville være det hele værd hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 dyg 18 år siden
#32 stefsims 18 år siden
Nu skal der så slappes af....
#33 gi-jones 18 år siden
#34 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 cyberzed 18 år siden
#34 Det skulle da lige være hvis hun stod i lokalet og sang :)
#36 filmz-Bruce 18 år siden
Lorte bankoverførsler!!!
#37 Verbal 18 år siden
#38 elwood 18 år siden
Men så ville jeg jo ikke få lavet noget oprydning, hun ville distrahere mig på den gode måde 8-)
Men ja DK jeg skal gladeligt hjælpe med at slæbe dit Piano op i min lejlighed, de rygsmerter man evt. ville pådrage sig, ville være det hele værd hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Tillykke med de første 25 år, jeg håber at du får en dejlig dag og den må bringe dig masse af film, musik og hvad du ellers måtte ønske dig :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#40 dyg 18 år siden