Først køber jeg et par nye sofaer, som budgettet lige tillod. Da jeg så kommer hjem ligger der to overraskelser:
1. Regning fra IAK (a-kasse), der vil have over 2k for efterlønsbidrag :S 2. Regning fra den gamle boligforening, der lige vil have penge for en måned mere :(
Nu er jeg på spanden :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#81 Mig i en nøddeskal. DR hævede lige penge fra min konto, uden at sende en regning. Det samme med elselskabet. Og jeg kan først få penge fra min a-kasse sidst i april.
Dejligt man har nogle gavmilde forældre i sådanne situationer :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Sidder og venter spændt ved telefonen.. Min jobsamtale igår gik godt, og de havde ikke så meget at spørge om, da jeg kunne det som jobbet frembød. Jeg kendte alle 3, der var tilstede, men om det er et + vil jo vise sig.. Lønnen var god. mellem 25 og 30k i måneden, hvilket villle hjælpe gevaldigt i vores husstand! (Så den kan nok forhandles til 27,5 til 28) Men der var 7 til samtale, så man tør næsten ikke håbe. Hvis jeg får det, skal jeg faktisk sige op her over weekenden, dateret i dag, så jeg kan stoppe om en månede. Og jeg er jo sygemeldt, så hvis jeg får det, skal jeg faktisk ikke tilbage på mit nuværende job igen. Det er en underlig tanke! Puha, jeg er spændt...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Held og lykke! Jeg sidder også og venter ved telefonen - dog på noget mere kedeligt. Jeg har telefonvagt på arbejde idag - håber, folk er gået på påskeferie...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#81 dyg 18 år siden
Først køber jeg et par nye sofaer, som budgettet lige tillod. Da jeg så kommer hjem ligger der to overraskelser:
1. Regning fra IAK (a-kasse), der vil have over 2k for efterlønsbidrag :S
2. Regning fra den gamle boligforening, der lige vil have penge for en måned mere :(
Nu er jeg på spanden :/
#82 filmz-jonasgr 18 år siden
Dejligt man har nogle gavmilde forældre i sådanne situationer :)
'Cause I'm evil"
#83 Bates 18 år siden
#84 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Lige blevet færdig på mit ene job så nu er bare at lukke og slukke og hjem i seng - GAAAAB !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#85 elwood 18 år siden
Det hvor det står med noget arabisk eller ligende og en nedtælling i rødt, har jeg lige en kollega jeg skal drille lidt med den.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#86 davenport 18 år siden
Min jobsamtale igår gik godt, og de havde ikke så meget at spørge om, da jeg kunne det som jobbet frembød.
Jeg kendte alle 3, der var tilstede, men om det er et + vil jo vise sig..
Lønnen var god. mellem 25 og 30k i måneden, hvilket villle hjælpe gevaldigt i vores husstand! (Så den kan nok forhandles til 27,5 til 28)
Men der var 7 til samtale, så man tør næsten ikke håbe.
Hvis jeg får det, skal jeg faktisk sige op her over weekenden, dateret i dag, så jeg kan stoppe om en månede.
Og jeg er jo sygemeldt, så hvis jeg får det, skal jeg faktisk ikke tilbage på mit nuværende job igen.
Det er en underlig tanke!
Puha, jeg er spændt...
#87 tiny 18 år siden
Held og lykke!
Jeg sidder også og venter ved telefonen - dog på noget mere kedeligt. Jeg har telefonvagt på arbejde idag - håber, folk er gået på påskeferie...
#88 dyg 18 år siden
#89 wiseguy 18 år siden
#90 filmz-jonasgr 18 år siden
Jeg har nemlig ikke tid til det nu, skal desværre på arbejde i morgen :(
'Cause I'm evil"