Gravatar

#81 dyg 18 år siden

Er lige blevet fattig..

Først køber jeg et par nye sofaer, som budgettet lige tillod. Da jeg så kommer hjem ligger der to overraskelser:

1. Regning fra IAK (a-kasse), der vil have over 2k for efterlønsbidrag :S
2. Regning fra den gamle boligforening, der lige vil have penge for en måned mere :(

Nu er jeg på spanden :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#82 filmz-jonasgr 18 år siden

#81 Mig i en nøddeskal. DR hævede lige penge fra min konto, uden at sende en regning. Det samme med elselskabet. Og jeg kan først få penge fra min a-kasse sidst i april.

Dejligt man har nogle gavmilde forældre i sådanne situationer :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#83 Bates 18 år siden

Har lige set traileren til GTA4. Det spil glæder jeg mig pænt meget til! :)
Gravatar

#84 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 80 Det vil jeg så gøre ;)

Lige blevet færdig på mit ene job så nu er bare at lukke og slukke og hjem i seng - GAAAAB !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#85 elwood 18 år siden

Er der nogen der har linket til den der fake bomb countdown, nogen linkede til i en tråd engang ?

Det hvor det står med noget arabisk eller ligende og en nedtælling i rødt, har jeg lige en kollega jeg skal drille lidt med den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#86 davenport 18 år siden

Sidder og venter spændt ved telefonen..
Min jobsamtale igår gik godt, og de havde ikke så meget at spørge om, da jeg kunne det som jobbet frembød.
Jeg kendte alle 3, der var tilstede, men om det er et + vil jo vise sig..
Lønnen var god. mellem 25 og 30k i måneden, hvilket villle hjælpe gevaldigt i vores husstand! (Så den kan nok forhandles til 27,5 til 28)
Men der var 7 til samtale, så man tør næsten ikke håbe.
Hvis jeg får det, skal jeg faktisk sige op her over weekenden, dateret i dag, så jeg kan stoppe om en månede.
Og jeg er jo sygemeldt, så hvis jeg får det, skal jeg faktisk ikke tilbage på mit nuværende job igen.
Det er en underlig tanke!
Puha, jeg er spændt...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#87 tiny 18 år siden

# 86

Held og lykke!
Jeg sidder også og venter ved telefonen - dog på noget mere kedeligt. Jeg har telefonvagt på arbejde idag - håber, folk er gået på påskeferie...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#88 dyg 18 år siden

Har lige snakket med a-kassen og boligforeningen, ser ud til at jeg slipper for begge mine ekstra-regninger.. Phew!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#89 wiseguy 18 år siden

Juhuuu!!! er på vej hjem fra arbejde til 10 dages påskeferie :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#90 filmz-jonasgr 18 år siden

Ville lige gå ind på www.donniedarkofilm.com og der er åbenbart sådan en test man skal igennem først. I kan jo se om I kan løse den.

Jeg har nemlig ikke tid til det nu, skal desværre på arbejde i morgen :(
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: