Gravatar

#141 Scherlund 20 år siden

#140 en der mangler reservedele?

Sidder lige og hiver lidt data ud fra statistikbanken inden jeg tager til træning og bgefter en tur ind og se Tintin et moi.
Gravatar

#142 läkerol 20 år siden

Nej bare en jeg kan ligge og rode med til jeg bliver 18. Gøre den i stand und so weiter.. :D
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#143 läkerol 20 år siden

sååhh jo lidt reservedele skal den vel mangle..
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#144 Scherlund 20 år siden

Bare spark til Davenport og HelmerJ. De burde da kunne finde noget til dig.
Gravatar

#145 davenport 20 år siden

Men du er jo en pige??? Skal du ikke interessere dig for makeup og fede anlæg??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#146 NightHawk 20 år siden

# 130 -

Yes, lige hvad jeg håbede på. Mit humør steg lige et par grader, da jeg så dit indlæg. Nu går jeg så bare og venter på, at den popper ind af brevsprækken. Glæder mig som en besat!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#147 läkerol 20 år siden

Du er ikke rigtig klog, tror alt det sygdom der er faldet over dig lige fortiden, has clouded your mind my big friend..
Gravatar

#148 cyberzed 20 år siden

#143 Og du har kigget efter hvad Brian'erne vil af med på vagcars.dk?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#149 läkerol 20 år siden

#144. Det tror jeg sku ikke du skal regne med :D
Gravatar

#150 nakalay 20 år siden

Jeg sidder lige og lytter til Dream Theater - Images and Words.
Er faktisk ved at vænne mig lidt til de vokale aspekter. >:)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: